quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
, ik wil dat the Vulture blijft
en Menno blijft
![]()
dit keer door mij wel goed gemotiveerd, dus niet gaan bitchen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels al een stuk of 40 min punten gehad hier. Gaat lekker...
Na een middagje lezen hier, ik maar denken dat het vandaag de dag van de depressie is.quote:
Dankjewelquote:
Over de belabberde motivatie van z'n pluspunten hoor je hem ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit keer door mij wel goed gemotiveerd, dus niet gaan bitchen!
godallemachtig sukkelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
MiezeMaus is een CHEATER ................... Ze stemt wel ++ op mij , maar ik blijf gewoon in haar stand op 13 staan ..... en 13 ++ = 15 / vijftien / fifteen / quinze / quindieci / quince / fünfzehn / ¤ðßðð®þ ( mandarijns voor 15 dit ) .............. en NIEMAND die het lijstje corrigeert als het om luciano gaat ........... Wacht maar jullie allemaal ........ Ik stuur TANJA MET BABY EN SJANKWAL op jullie af ........... en misschien ook wel piep_stem_natte_lie , dat ligt er aan of jullie vanaf heden jullie gedrag hier op het forum jegens deze oude man van 42 drastisch gaan herzien asap .
Nie fukke met een oldbie_fokker ......... laatste kans
ANG ANG ANG Gna Gna Gna
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een goed idee Mauriscio... is er nog een Fokker die zijn lot aan dat van Roel of Dido wil koppelen?
staat genoteerdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.
Ik blijf gewoon en robiscio gaat mooi moven!
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Pinball het volgende:
Ik stem straks wel een keer als iedereen weer terug is op de gesloten afdeling.
zet mij dan weer ff terug op 33!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?
Bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mijn lot maar koppelen aan Roel. Dido is me te makkelijk die blijft er zeker in maar ik ga zeker mauriscio zijn ass kicken op BB gebied.
Ik blijf gewoon en robiscio gaat mooi moven!
Ech niequote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Zet je mij dan meteen ff terug op 29?
ChantalC = Didoquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat genoteerd
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie=Roel
?????? =Dido
Wie o wie??
Doe mij maarquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat genoteerd
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie=Roel
?????? =Dido
Wie o wie??
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommiejij mag nog niet vertrekken
* cuall gaat snel op Roel stemmen![]()
Deal!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ChantalC = Dido![]()
moet ik dan ook met Versabommie gaan kussen enzo?![]()
Sorry Cuall ChantalC was net iets eerder maar het goede nieuws is dat jij sowieso mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe mij maar![]()
Ik lijk echt totaal niet op haar, leuk ben ik eens een keer niet blond![]()
..of toch![]()
Mauriscio het was me een genoegen je te kennen, maar je bent de zwakste schakel.... Tot ziens!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef TheVulture het volgende:
wie o wie verlaat het huis en voor welke Fokker heeft dit consequenties....
Mijn moeder lurkt ook mee hoor, die belt mij wel effe als er gefraudeerd wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
Ik ga gewoon proberen om er nóg een puntje bij te sjoemelen. Ziet APK toch niet.
Kussen?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ChantalC = Dido![]()
moet ik dan ook met Versabommie gaan kussen enzo?![]()
Oeps!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef versabommie het volgende:
* versabommie heeft zijn broek al op de enkels hangen!
Gezelligquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg doka waar bemoei jij je mee
Als ik iemand beschuldig kloon te zijn dan heb ik daar aanwijzingen voor en hele theorieen over![]()
Nu weet ik ook dat ik een beetje paranoia ben, dus ook mis kan zitten en als ik die kloon (die ik denk te zien) dan 'uitlok' krijg ik een reactie, waar ik ook weer allemaal dingen uit denk te kunnen herleiden![]()
Maar als die user daar dan een beetje pissig om wordt kan ik dat wel *kuch begrijpen *kuch (maar waarom zou diegene eigenlijk pissig worden als het niet waar is, als iemand mij zou beschuldigen zou ik daar alleen maar om moeten lachen).
Maw als ik jou had beschuldigd had je recht van spreken, maar dit vind ik zo goedkoop
Zijn het soms jouw klonen die ik beschuldigde( want dan zat ik idd verkeerd
)
En dan nog te laf om zelf op de lijst te staan
Ik zal je er wel even bijzetten en eventueel Pinball vragen de Tanja strijbijl babyrammelaar te begraven, of de andere mensen die je allemaal onterecht hebt benadeelt een goeie reden geven om met volle overgave ergens over heen te kunnen pissen (maar wel keurig netjes schoonmaken daarna natuurlijk, zodat jij ons toch nog even kunt uitlachen)
Ik heb weer een war![]()
( Ik moet alleen nog even wachten tot het ultimatum verstrijkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |