Gaat lekker toch.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:06 schreef PC eend het volgende:
Stormloop topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valt je iets niet op trouwensquote:Op donderdag 10 november 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat lekker toch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik probeer polyvalent te zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij elders in gesprek warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, jij moet nog stemmen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Valt je iets niet op trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat lekker toch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muil houwuh, Coos, jij mag weer.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik probeer polyvalent te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
internet hè... sorry!!
Maar als je dan toch besluit om te gaan stemmen morgen, wil je dan a.u.b. de negatieve gevoelens van vanavond nog eens te overzien? Moet toch een beetje aan mijn puntjes denken sinds gisteren.
Heb jij nog "tips" voor als ik zo ga stemmen??quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had even een negatieve vibe te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kloon!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had even een negatieve vibe te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 10 november 2005 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij moet nog stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan nou echt niet even op mij gewacht wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Muil houwuh, Coos, jij mag weer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als er achter houwuh een punt staat had ik geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Muil houwuh, Coos, jij mag weer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik niet nodigquote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Kloon!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leg het eens uit in Jip en Janneke taal uit dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil ik je een x blij makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een schizofreen is nooit alleen.......? bedoel je dat??quote:Op donderdag 10 november 2005 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb meer persoonlijkheden dan me lief isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken ik jouquote:Op donderdag 10 november 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
een schizofreen is nooit alleen.......? bedoel je dat??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op donderdag 10 november 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken ik jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoog APK kijk omhoog APKquote:Op donderdag 10 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Leg het eens uit in Jip en Janneke taal uit dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben een beetje dom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duh!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:18 schreef lovebear het volgende:
Ramses Shaffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het vermoeden dat APK niet omhoog wil kijken daar zijn spiegel horizontaal ligtquote:Op donderdag 10 november 2005 01:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoog APK kijk omhoog APK
Want dan zie je t wel staan.
Ramses Shaffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop