MS Spyware? Dat is dat programma dat na vreemde dealtjes bepaalde soorten Spyware ineens niet meer herkent of standaard verwijderd? Nee bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
Inderdaad, bagger is het. Worden ook veel trial versies van programma's geïnstalleerd die na een tijdje verlopen zijn, krijg je allemaal van die belachelijke 'you have to register this program' schermen naar je toegeworpen. Nee, doe mij maar MS AntiSpyware. Verwijderd veel soorten spyware en beschermt je er ook nog eens tegen.
wat lul jij nou?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:16 schreef lipboutje het volgende:
ms????microsoft's spyware
Dat deed of doet nog steeds Ad-aware van Lava Softquote:Op donderdag 10 november 2005 01:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
MS Spyware? Dat is dat programma dat na vreemde dealtjes bepaalde soorten Spyware ineens niet meer herkent of standaard verwijderd? Nee bedankt!
Doe mij maar een geregistreerde SpySweeper!
quote:
heb je ooit dit al gezien:quote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef lipboutje het volgende:
Download accelerator... ooooh wij hebben geen adware ook zo'n leuk tooltje, SD gedraaid
DAP gedraaid daarna weer SD gedraaid gaf dus weer adware aan!!!!!!leuk joh internet
Verplicht of uhhhhhhh.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef ne0n het volgende:
[..]
heb je ooit dit al gezien:
. > Punt
, > Komma
! > Uitroepteken
ENZ.
Ken je ze?
GEBRUIK ZE DAN![]()
Nooit gehoord van speadreading?, ik wel.En ik doe aan speedwriting!.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:28 schreef ne0n het volgende:[..]
nee, voor het lezen wat gemakkelijker te maken.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef cockhuyt het volgende:
[..]
Echte mensen gebruiken gewoon windows linux met firefox/opera mozilla suite.
apple windows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |