Ik snap dat niet he..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef boekenworm het volgende:
Eumh, ik hoef maar eens in de anderhalf á twee maanden. En dan meestal 's avonds.
You wish!quote:
Als alles er gewoon gemakkelijk uitkomt dan vind ik een lekker harde lange drol uitschijten helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef boekenworm het volgende:
Er is een ding dat ik eraan snap, en dat is dat het niet prettig is.
Eens in de drie dagen!?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:47 schreef P8 het volgende:
ik ga 1 keer in de drie dagen flink schijten. meestal 's avonds.
meestal keer ik ook nog een keer of 2 terug naar het wc om meer te poepen in de paar uren die daarop volgen.
de mooiste drollen vind ik overigens de drollen die blijven drijven![]()
ik noem ze de rebellen, want voorafgaand heb je meestal last van veel gas, en uiteindelijk zijn ze moeilijk door te spoelen.
Het is maar wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik het vreselijk pijnlijk, gewoon altijd buikpijn. Maar goed, ruilen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Als alles er gewoon gemakkelijk uitkomt dan vind ik een lekker harde lange drol uitschijten helemaal niet verkeerd.![]()
Dat is niet normaal, poepen hoort makkelijk, soepel, zonder kracht te zetten en pijnloos te verlopen, ALTIJD!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Het is maar wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik het vreselijk pijnlijk, gewoon altijd buikpijn. Maar goed, ruilen?
heb ik ook hoor, lees maar stukje naar boven. maar.. ik ga naar de wc wanneer ik moet. En dat is 1x in de 3/4 dagen. Dan geeft m'n lichaam dat aan, dan zal het wel goed zijn neem ik aanquote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Eens in de drie dagen!?
Kerel, da's niet gezond.
ik ken iemand die schijt 1 keer per week. niet overdreven.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Eens in de drie dagen!?
Kerel, da's niet gezond.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef bloempjuh het volgende:
Voor iedereen die 'te weinig' poept: word vegetariër!ga een pakje shag per dag roken en drink VEEL zwarte koffie, bij voorkeur van een b-merk. Vervolgens eet je elke avond even een pakje Smint leeg, want een frisse adem moet uiteraard
Een flink potje scheiten hoort inderdaad fijn te zijn..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat is niet normaal, poepen hoort makkelijk, soepel, zonder kracht te zetten en pijnloos te verlopen, ALTIJD!
Haha, ik kak ook precies met dat ritme.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef NutKees het volgende:
Ik knetter 2x per dag de pot vol... 's ochtens een kwartier nadat ik ben opgestaan en 's avonds na het eten. Dacht eerst dat het niet normaal was (te vaak) maar na hier wat te hebben rondgelezen schijnt het zelfs goed te zijn. Stelt weer een beetje gerust.
jah, ook nog wel eens, maar dan loop je weer het gevaar dat je in slaap flikkertquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Leatherneck het volgende:
Soms ook nog als ik thuis kom van het stappen in het weekend.
Nee man, je moet zemelen eten, daar zitten enorm veel vezels in en van vezels ga je keigoed sgeiten. Geen vla of ander semivloeibaar eten , dan komt het als dampende prut er weer uit. Hoe kom je er bij dat je daar mooie slurven mee kunt creëren? Rijst is goed en bruin brood ook. Plantaardig voedsel zorgt voor mooiere drollen dan vlees . Ook bij melkproducten moet je vandaan blijven omdat mensen helemaal niet bedoelt zijn om na hun babyperiode nog melk te consumeren. Onze darmen zijn daar niet voor gemaakt. Dit zijn de ware feiten.quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef MaZz_ het volgende:
Gemiddeld twee maal per dag; in de ochtend en in de avond.
Ow, voor geïnteresseerden, een schijt-tutorial voor gevorderden (quasi-offtopic)
Ok men neme: een persoon die goede schijt kan leggen. Met goed bedoel ik dus flinke slurven die zeker 15 centimeter in lengte zijn en een doorsnede hebben van gemiddeld 4 centimeter. Mocht je een dergelijke slurf wel op commando kunnen draaien dan zit je bij deze tutorial op de goede plek om je kwaliteiten verder door te ontwikkelen.
De kunst van een goede schijt is de combinatie van zowel flinke slurven als volle flenzen. Om een volle flens te kunnen leggen moet je in tegenstelling tot een slurf, je kringspieren open zetten. En dan bedoel ik ook echt OPEN. Dus, dat zeg maar je darmen er bijna door kunnen *kuch*. Deze volle flenzen moet je dan met regelmaat afwisselen met dikke slurven.
Stappenplan voor een goede schijt:
Stap 1: Eet zoveel als je kunt. Het liefst veel vet en semi-vloeibaar eten. Goede voorbeelden zijn gehakt gebakken in ketchup, wat tevens mijn specialiteit is, of een paar volle bakken pudding (ook wel: *vla* voor de simpele zielen onder ons).
Stap 2: Zet voordat je een WC zoekt veel druk op je kont. Desnoods ga je even 10 minuten op een paaltje zitten in het park.
Stap 3: Zoek een goede WC op en trek je broek en ondergoed omlaag.
Stap 4: Neem plaats op het altaar.
Stap 5: Doe zoals ik hierboven heb vermeld. Dus: knijpen en persen voor de dikke lange slurven en open gooien voor die volle smaakvolle vlaaien. Have fun! En enjoy your stay ;]
eindelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik zeg dat ik maar 1x in de 3 a 4 dagen een grote boodschap doe. Wat zou er niet goed aan zijn? Alsof ik er invloed op heb ofzo... Pffff...Dit gaat al mijn hele leven zo. En ik voel me verder prima altijd (afgezien van het feit dat ik zonder reden al 4 weken niet geslapen heb) Ik kan er niet bij dat sommigen 3x per dag moeten. Ik moet er ook niet aan denken zeg. Zoveel verloren tijd en zoveel extra stank e.d.
1x in de 4 dagen is w.m.b. prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |