Ben je blij met je ritme? Je kán het veranderen namelijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Croupouque het volgende:
Om 9:35 uur stipt.
In de trein op weg naar mijn werk moet ik het al op houden, zodra ik daar aangekomen ben is naar de wc gaan het eerste wat ik doe.
Daarna drink ik een bekertje koffie en moet ik drie kwartier later nog een keer. En dat gaat iedere dag zo.
Ritme is een goed iets, maar je moet natuurlijk geen slaaf van je eigen ritme worden hè. Zodra je zelfs in het weekend naar je werk gaat om maar naar de wc te kunnen moeten de noodbelletjes gaan rinkelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je blij met je ritme? Je kán het veranderen namelijk!
Ik poep altijd zo lekker van cruesliquote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef Zwansen het volgende:
's morgens nadat ik redelijk veel gegeten heb en anders na het avondeten. Elke dag.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ritme is een goed iets, maar je moet natuurlijk geen slaaf van je eigen ritme worden hè. Zodra je zelfs in het weekend naar je werk gaat om maar naar de wc te kunnen moeten de noodbelletjes gaan rinkelen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik poep altijd zo lekker van cruesli
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was al bang spijt te krijgen dat ik dit topic opende. Zo is het nog wel te doen.
Gister nog een plee gezien die een 'vrouw' helemaal had ondergescheten, maar wél schijnheilig een brief op de deur plakken met het verzoek om de wc-borstel te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ach, jij heb er geen last van. want vrouwen poepen niet geloof ik
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
want vrouwen poepen niet geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |