Ik ging met Qantas naar Australie, via Bangkok. Eerste keer dat ik alleen zo'n eind ging vliegen. Een collega vertelde me een paar dagen van te voren heel blij: "Lekker veilig met Qantas! Nog nooit gecrasht!!! " dus ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:18 schreef Silenus het volgende:
Ik ging 14 augustus terug van Kreta naar Amsterdam. Niks aan de hand totdat zo'n lul ineens zei: "hehe, volgens mij weet niemand dat er vandaag een vliegtuig in Athene is neergestort!!"
Ik en een heleboel anderen:![]()
Heb verder nooit ergens last van btw. Zit alleen met turbulentie nooit zo lekker in m'n stoel. Één keer in een luchtzak gezeten, toen brak het zweet me effe uit.
Ik ging 14 augustus naar Gran Canaria. Zaten we in het huisje, even de TV aan, vliegtuig neergestort! Diezelfde week stortte er ook nog eentje neer in Venezuela geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:18 schreef Silenus het volgende:
Ik ging 14 augustus terug van Kreta naar Amsterdam. Niks aan de hand totdat zo'n lul ineens zei: "hehe, volgens mij weet niemand dat er vandaag een vliegtuig in Athene is neergestort!!"
Ik en een heleboel anderen:![]()
Heb verder nooit ergens last van btw. Zit alleen met turbulentie nooit zo lekker in m'n stoel. Één keer in een luchtzak gezeten, toen brak het zweet me effe uit.
OT: Dat hebben wij een keer mee gemaakt met een bus, 1 dag voordat we naar huis gingen vanuti spanje met de bus was er een van Nood bus ver ongelukt met aardig wat doden. En omdat ik nogal een bang aangelegde moeder heb, was de terug reis geen pretje!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ging 14 augustus naar Gran Canaria. Zaten we in het huisje, even de TV aan, vliegtuig neergestort! Diezelfde week stortte er ook nog eentje neer in Venezuela geloof ik.
Voor mij was de eerste keer op een lijnvlucht van Onur Air. Combinatie van moe, gespannen en ik heb me de hele reis niet lekker gevoeld. Probleem was bij mij meer dat ik me niet echt lekker kon orienteren. Bewegingen van het vliegtuig vond ik vreemd, omdat ik niet kon zien hoe en wat. Vooral dat maakte mn reis vrij onplezierig. Daar komt nog uber uber goedkoop vliegen is dicht opelkaar gepakt vliegen bij, en als je je al niet zo lekker voelt, dan is dat helemaal irritant.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef rompompom het volgende:
[..]Moet er niet aan denken om met mijn werk vliegangst te hebben, pfff..
Naar aanleiding van Faithy's post: vind(en) je (jullie) het ook eng om op een schip te stappen? Dan geef je de controle ook volledig uit handen, niemand van jullie zal een schip kunnen besturen. En het is ook stukken onveiliger en vaak nóg massaler.
Ik probeer mensen geen angst aan te praten nu hoor, maar ik ben gewoon benieuwd hoe men daar tegenover staat
And simplequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |