Ik kwam gisteravond tot de conclusie dat ik een klein knobbeltje/bobbeltje net boven m'n adamsappel heb (onderhuids) zitten. Het doet totaal geen pijn en ik heb verder ook nergens last van. Je ziet het ook niet zitten.
Ik ben alleen een ontzettende piekeraar als het hierop aankomt en ik maak me dan ook al zorgen of het iets ernstigs is. Het knobbeltje lijkt soms iets kleiner te worden maar het groeit in ieder geval niet. Ik hoop dat het simpelweg om een ontstoken klier in m'n hals gaat en het daarbij blijft.
Ik open dit topic dan ook omdat ik benieuwd ben of een van jullie of meerdere dit ook weleens gehad hebben. Ik heb vanmiddag zo'n emaildokter(.nl) gemaild en die zei dat ik voor de zekerheid maar even een afspraak moest maken met m'n huisarts omdat hij uiteraard van afstand niet kon beoordelen wat het precies is.
Ik ga dan ook morgen direct een afspraak maken bij m'n huisarts. Anyway heeft een van jullie dit ook weleens gehad of iets soortgelijks? Iedere info is in ieder geval bruikbaar.
Alvast bedankt