abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32129764
Ik kwam gisteravond tot de conclusie dat ik een klein knobbeltje/bobbeltje net boven m'n adamsappel heb (onderhuids) zitten. Het doet totaal geen pijn en ik heb verder ook nergens last van. Je ziet het ook niet zitten.

Ik ben alleen een ontzettende piekeraar als het hierop aankomt en ik maak me dan ook al zorgen of het iets ernstigs is. Het knobbeltje lijkt soms iets kleiner te worden maar het groeit in ieder geval niet. Ik hoop dat het simpelweg om een ontstoken klier in m'n hals gaat en het daarbij blijft.

Ik open dit topic dan ook omdat ik benieuwd ben of een van jullie of meerdere dit ook weleens gehad hebben. Ik heb vanmiddag zo'n emaildokter(.nl) gemaild en die zei dat ik voor de zekerheid maar even een afspraak moest maken met m'n huisarts omdat hij uiteraard van afstand niet kon beoordelen wat het precies is.

Ik ga dan ook morgen direct een afspraak maken bij m'n huisarts. Anyway heeft een van jullie dit ook weleens gehad of iets soortgelijks? Iedere info is in ieder geval bruikbaar.

Alvast bedankt
pi_32130476
Even langs de dokter gaan dan ben je van t gezeur af je weet nooit of het iets is. Het is natuurlijk niks, maar je zal het jezelf in ieder geval nooit vergeven als je straks hodgkin in een ver gevorderd stadium hebt en je bent niet naar de dokter gegaan omdat fok! je erom uitlachte. Als je zo'n piekeraar bent kan niemand op fok je ook geruststellen want hier zitten ten eerste geen dokters maar leken en ten tweede kunnen ook die op afstand geen uitspraken doen. Alleen een dokter kan hier iets zinnigs over zeggen, dus je schiet hier niks mee op.

Medische zaken -> nooit op fok. Je weet nooit wat je ermee op de hals haalt. Als ik mod was zat het slotje er al op
pi_32130582
-edit: doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 22-06-2006 09:13:10 ]
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_32130618
Klopt ben het met je eens behalve het feit dat misschien andere users hier ook weleens mee te maken hebben gehad en dan ben ik wel gedeeltelijk gerustgesteld. Ben vast niet enigste die dit heet, of de rest kan het niet meer navertellen

pi_32130650
En filippe wat schiet je met dat geruststellen op... je kan zelf gerust wel inschatten of je je druk maakt om niets of dat het toch iets vreemds is. In zo'n geval gewoon even langs de huisarts die krijgt dagelijks dat soort vragen.

[ Bericht 59% gewijzigd door Mylene op 22-06-2006 09:13:51 (reactie op verwijderd (gedeelte)) ]
  woensdag 9 november 2005 @ 22:17:37 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32130888
Volgens mij is er echt niks aan de hand, je hebt zoveel knobbeltjes en dingetjes in je nek.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39101994
he filipe, ik vroeg me af of je inmiddels naar de dokter was geweest en wat die tegen jou zei, want ik heb dit namelijk ook
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:49:36 #8
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_45465992
ik ook
pi_45467267
Sorry, sorry sorry helemaal vergeten.

Was inderdaad niets, simpelweg een opgezette klier op een dus vrij rare plek. Hij voelde nog wel in mn nek naar eventueel andere klieren die wellicht niet helemaal goed waren, maar hij kon niets vinden.

Maarrrr, je kunt voor de zekerheid toch het beste even naar je huisarts gaan. Je weet maar nooit.
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:37:35 #10
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45467617
Heb ik ook.. En al heel lang.. Volgens mij hoort het gewoon.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:28:09 #11
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_45488894
Ja, ik denk dat het ook gewoon een klier is.
Ik heb er niet heel erg last van, maar ik ga binnenkort toch maar even langs denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')