Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Robar gefeliciteerd.En ik heb al zin in de nieuwe cup,ik zal het deze keer stukken beter doen slechter als 0 punten en doelpuntensaldo -12 zou trouwens ook een hele prestatie zijn
Ik heb besloten dit seizoen niet mee te doen ivm het prutsteam zonder enige skills dat ik ga kopen/heb gekocht. Ik verlies iedere week al 10-0 in de comp. dus het is niet leuk als dat op woensdag ook nog eens gaat gebeuren Verder train ik natuurlijk een deel van mn elftal voor ervaring en ieder puntje ervaring is meegenomen en daarom ga ik gewoon allemaal friendlies in het buitenland spelen. Overigens blijf ik wel gewoon organisator en ben ik zeer zeker nauw betrokken bij de hele Fok!Cup.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ik wil niet meer door het leven gaan met die naam van die kwal van TV. En sommige luitjes noemen me graag JD. Vandaar dat -J-D- beter past dan Hoolieganzen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.