Man doe niet zo vermoeiend. Je neemt dit toch niet serieus.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Killaht het volgende:
Pfff...btje kansloze gelul van een of andere Nerd die geen leven heeft, van een uitkering leeft, en geobsideerd is met C&C. Weet zkr dat Life zwaar onzeker is. Btje een geloof afzeiken en een cultuur..
ohhh wat leuk, btje een media hype 'kut moslims' gebruiken om interresant te doen zodat mensen op dit kansloze topic komen. Laat die mensen lkkr in hun waarden. By the way je snapt t ok niet helemaal die terroristen die jij bedoeld horen niet bij de islam die de normale moslim gelooft die mensen zijn ziek in hun hoof die 'denken dat ze er in geloven' waarom zouden ze anders ook aanslagen op hun eigen soort genoten doen
Ik zeg altijd maar..je moet niet dingen doen die jij wilt dat ze ook niet bij jou gebeuren..
man, als je nog linkser bent, donder je naast de aardklootquote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Killaht het volgende:
Pfff...btje kansloze gelul van een of andere Nerd die geen leven heeft, van een uitkering leeft, en geobsideerd is met C&C. Weet zkr dat Life zwaar onzeker is. Btje een geloof afzeiken en een cultuur..
ohhh wat leuk, btje een media hype 'kut moslims' gebruiken om interresant te doen zodat mensen op dit kansloze topic komen. Laat die mensen lkkr in hun waarden. By the way je snapt t ok niet helemaal die terroristen die jij bedoeld horen niet bij de islam die de normale moslim gelooft die mensen zijn ziek in hun hoof die 'denken dat ze er in geloven' waarom zouden ze anders ook aanslagen op hun eigen soort genoten doen
Ik zeg altijd maar..je moet niet dingen doen die jij wilt dat ze ook niet bij jou gebeuren..
Het lijkt mij leuker om in dit topic vooral te lachen om de OPquote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
links mag niet op fok, want fok is een rechts forum
Doe ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef Laton het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuker om in dit topic vooral te lachen om de OP![]()
Terroristquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook
Ik bekeer me direct tot de Islam ! Allah iem !
Volgens mij heb jij geen gevoel voor Humor,quote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Killaht het volgende:
hahaha, daar zit wel wat in. Maar hij was wel iemand van de sarcastische humor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen gevoel voor Humor,
en dat had God zelfs, kijk maar naar het vogelbekdier
geachte Killaht, welkom bij de Nederlandse cultuur, waar sarcasme/belachelijk maken/schelden/cabaret tot plezier als kunst wordt verheven.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Killaht het volgende:
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |