abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51549629
Kickje!

Ja ook ik wil dit jaar alleen op vakantie.. Ben benieuwd of er Fokkers zijn die ervaring hebben met Beachvibes. (www.beachvibes.nl)
Zij organiseren een actieve singlevakantie naar Turkije, voor HBO-ers en WO-ers.
Het actieve aspect spreekt mij aan, (ben niet zo'n strandmens) en ik ben single... Ik vind de groep wel heel groot, 150 personen, maar misschien is dat juist ook wel weer heel leuk. Er wordt een heel resort afgehuurd en van alles georganiseerd. Leeftijd is van 25-40..

iemand ervaring met deze organisatie?
live life
pi_51551907
Nee, geen ervaring. Maar als ik dit zo lees zou ik er met een grote boog omheen vliegen. Klinkt als een gigantische orgy.
Fingerspitzgefühl
pi_51561080
Tharalom: k'ben ook single en allesbehalve strandmens. ik denk er niet over na om zoveel centen aan zoiets onbekends als beachmasters uit te geven. het staat er wel heel erg leuk op die website,
maar ik zou liever nog met de jonkies meegaan via gogotours.

trouwens wat is er zo bijzonder aan hoog opgeleide mensen, alsof minder opgeleide mensen minder fun hebben tijdens hun vakantie ?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_80556362
- ik ben een spammert -

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchTrain op 21-04-2010 13:08:59 ]
pi_80556624
topic voor niets gekickt en verder in [Discussie] Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')