Hmmm... ik weet wel dat er organisaties zijn waarbij je vrijwilligerswerk in het buitenland kan doen (schildpadeieren onderzoeken in Thailand of Gibbons verzorgen in ... ben het even kwijt), hier werken wel veel jongeren aan mee, maar het is niet specifiek gericht op single people. En misschien wil je wel echt alleen vakantie zonder te werken.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef greatgonzo het volgende:
Ik weet dat er voor singles reizen worden georganiseerd, maar meestal zijn dat meer 40'ers dan mensen van een jaar of 20. Weet iemand of er ook een organisatie is die dit organiseerd?
welke organisatie was dat?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zo'n meisje wat ik ken was afgelopen jaar op vakantie geweest met een groep jongeren. Werd er van alles voor je geregeld en ging je beetje sporten, chillen en leuke dingen doen, 's avonds beetje zuipen enz. Perfect voor als je nieuwe mensen wilt leren kennen? Bedoel je zoiets?
tsja...ik ben dus gewoon niet op zomervakantie geweest en ga nu alleen naar londen. ook leuk hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef greatgonzo het volgende:
tja, voor mij ook niet echt, heb dit nog nooit gedaan.
Ben wel met vrienden weggeweest enzo, maar nu ik verhuist ben verwaterd dat allemaal een beetje, plus het feit dat iedereen zo'n beetje verkering heeft en daarmee op vakantie gaat.
Maar ik dus niet, en ik boek niet even een losse last-minute naar Salou oid, waar toch meer groepen mensen heengaan. Dan ga ik liever met een groep mensen weg die zo'n beetje in hetzelfde schuitje als mij zitten.
nee! meestal zijn die reizen puur voor mensen die verder gewoon niet iemand hebben om mee op vaakntie te gaan. meer een soort jongerenreis van allemaal mensen alleen. er worden wel een skoppels gevormd, maar dat is niet het doel volgens mij.quote:Op maandag 14 november 2005 15:27 schreef Sannelie het volgende:
Ik wil op zich wel alleen op reis. Mijn vriendinnen willen niet naar Parijs maar alleen maar feesten en beesten enz... Ik wil wel dus heel graag naar Parijs. Wat ik wel jammer vind is dat het dan duurder is. Bijv. een kamer ergens is altijd 2 pers. en ja dat moet je dus wel in je eentje betalen :S Of een éénpers. kamer en dat is ook duur.
Trouwens is een "single"reis van dat je alleen op reis gaat met een groep mensen die ook alleen zijn. Of zijn dit reizen op liefdesgebied zeg maar. Een soort van koppelachtig iets.. dat zou ik nl echt niks vinden en dit is wel mijn idee van "single"reizen.
Ooh oke dat is dan iig beter dan dat koppel gebeuren zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee! meestal zijn die reizen puur voor mensen die verder gewoon niet iemand hebben om mee op vaakntie te gaan. meer een soort jongerenreis van allemaal mensen alleen. er worden wel een skoppels gevormd, maar dat is niet het doel volgens mij.
ik heb een 1-persoonskamer (wat vaak gewoon 2 persoonskamers zijn waar je dan iets meer voor betaalt dan 2 personen samen gedeeld door twee.) dus ben wel wat duurder uit, maar goed...geen punt...quote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ooh oke dat is dan iig beter dan dat koppel gebeuren zeg maar.
Maarre hoe doe jij dat als je alleen naar Londen gaat? Slaap je dan op een 2persk. of ergens met meerdere op een kamer ofzo? Dat overnachten is namelijk het lastigst in je eentje vind ik
Aha klinkt leuk iig! Maarre ben je al eens eerder alleen op vakantie geweest of wordt dit de eerste keer?? Ik zou het nl wel heel spannend vinden om alleen te gaan hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb een 1-persoonskamer (wat vaak gewoon 2 persoonskamers zijn waar je dan iets meer voor betaalt dan 2 personen samen gedeeld door twee.) dus ben wel wat duurder uit, maar goed...geen punt...
ik zit ewoon lekker in mijn hotel en ga lekker winkelen,musea kijken op MIJN tempo (dat is snel..ik ben geen museumtreuzelaar), misshcien naar defilm s avonds lekker goedkoop lunchen en eten
Is een kwestie van 'doen' uiteraard. Laat je niet gek maken door anderen die zeggen dat je zo makkelijk het vliegtuig in stapt en overal in de wereld welkom bent. Want makkelijk is het voor sommigen zeker niet en je bent ook zeker niet overal zomaar welkom.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef Sannelie het volgende:
Aha klinkt leuk iig! Maarre ben je al eens eerder alleen op vakantie geweest of wordt dit de eerste keer?? Ik zou het nl wel heel spannend vinden om alleen te gaan hoor![]()
Ik kan niet zeggen dat ik eerder echt alleen gereisd heb. Heb net twee maanden door China gereisd en zit dit maitlje nu in Bangkok te typen. Ik heb wel een reisgenoot gehad de hele reis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Aha klinkt leuk iig! Maarre ben je al eens eerder alleen op vakantie geweest of wordt dit de eerste keer?? Ik zou het nl wel heel spannend vinden om alleen te gaan hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |