Ja, dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef Piles het volgende:
Wij kregen volgens mij voor elk schooljaar een ander PTA, dus ik denk dat het wel mag, maar ik denk dat het niet tijdens het schooljaar mag veranderen.
De mentor weet het niet en de conrector zal toch altijd zeggen dat de school gelijk heeft..quote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, dit ja.
Maar om een duidelijk antwoord te krijgen, zou ik sowieso even langsgaan bij je (con)rector/mentor/etc.
Dan zou nu die 6 toch tellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:33 schreef Palau het volgende:
En weet iemand of de regeling dat je tweede punt telt, of die hoger of lager maakt niet uit, wel mag?
Stel je haalt een 6 en met herkansen een 4, dan telt de 4. Alleen als je onvoldoende hebt, telt het hoogste punt...
Ja , als het eerste punt onvoldoende zou zijn wel. Dat is het kromme. Stel, je leert slecht dan zit je veiliger bij herkansen dan wanneer dat je hoger haalt.(je kunt ook laag halen als je goed leert, dat weet ik)quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan zou nu die 6 toch tellen.![]()
Dit leerden we vroegah:quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef Palau het volgende:
Moeilijke woorden , he? Dat is dus om verwarring te veroorzaken zodat iedereen alles maar aanneemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |