quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
Bij het volgende tupac "Servival Contest" in plaats van "Game" svp!
Dan staat er tenminste "SC" in de titel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef TheVulture het volgende:
doe es aardig tegen Lovebearom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dan vergeten om die punten echt te tellen.quote:.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
cuall is vanaf nu tot morgenochtend 11.00u de baas, ik ga bijna slapen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig aan zegquote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Hé, cuall, TRUT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KAN JE LEZEN Pinballquote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op, een kwartier bezig zijn om bij jou en snaptnix de totaal onverwachte veren in te brengen, een uitgebreide toelichting voor mijn minpunten te tiepen:
[..]
en dan vergeten om die punten echt te tellen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is toch hilarisch.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niets aan doen dat elke post van haar smeekt om een belediging.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op, een kwartier bezig zijn om bij jou en snaptnix de totaal onverwachte veren in te brengen, een uitgebreide toelichting voor mijn minpunten te tiepen:
[..]
en dan vergeten om die punten echt te tellen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is toch hilarisch.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cuall mag deze twist oplossen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN Pinball
het was thevulture en teamlead.
En ik steek nooit veren in iemands reet.
Laat ik wel aan iemand anders over
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter opquote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN Pinball
het was thevulture en teamlead.
En ik steek nooit veren in iemands reet.
Laat ik wel aan iemand anders over
Nix, sorry, geedit.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat heb ik er nu weer mee te maken zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Durf je nu wel Peter6000, realiseer je wel dat ik nu de baas ben héquote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga na Teamleadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
Nix, sorry, geedit.
Ik weet niet wat me bezielde, daar moest natuurlijk teamlead staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nix hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat heb ik er nu weer mee te maken zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schijnt dat ik veren in je reet stopquote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.what did I do??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was al bezig en jij zou oprotten naar je bedquote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
cuall mag deze twist oplossen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schint dat ik veren in je reet stopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meid?? Pffttt, effe snel profiel gekeken, maar ik dacht dat lovebear een man wasquote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat je niet opnaaien door Pinball, met zijn gekke Mijter opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nix, sorry, geedit.
Ik weet niet wat me bezielde, daar moest natuurlijk teamlead staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop