Vertaling staat in het woordenboekquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil graag een vertaling van bovenstaande quote aanvragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor schat, ik wilde je gewoon alleen maar waarschuwenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
00.00u.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Gaan er ook nog mensen stemmen of blijft het bij geneuzel?
Dus je kent het concept van een woordenboek wèl?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
Vertaling staat in het woordenboekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tssquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
lovebear neemt nogal de tijd zeg....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een kwartier over doen, maar geen tijd om een punt te zetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
Teamlead++ naam troetelbeertje maakt me week
The vulture++Gewoon lief en goedmakertje omdat ik gister eng was
Pinball-- Tja moest gewoon Pinball
maar als ik dan het resultaat zie, was dat het wachten wel waardquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks voor je punten, je bent een schat en ik vond je niet eng hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus je kent het concept van een woordenboek wèl?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja shit gelijk gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor je punten, je bent een schat en ik vond je niet eng hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je hebt de punten nog niet bijgeschreven in de lijst... ik heb er nog steeds 27om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja shit gelijk gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja sorry hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een kwartier over doen, maar geen tijd om een punt te zetten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe es aardig tegen Lovebearquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus dáár was ze een kwartier niet mee bezig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had 'm al gezien hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Pinball het volgende:
Laat maar trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doe es aardig tegen Lovebearom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall dreig nooit ze brangt alles in de prakteikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop