mensen die zichzelf punten geven zouden helemaal stil moeten zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mensen diezichzelf aanprijzen omdat anderen hen aanprezen -17 punten... regel 13??![]()
Effe uit de lijst wegwerken. Hoppa naar Jalla, LekkerSimpel en Yantjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Zullen we onze krachten bundelen en hem dan maar eens stevig te grazen nemen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zou Nathalie een miss verkiezing organiseren om zelf de winnares te zijn. Zoiets voel ik bij APK ook.
Loop jij de verkeerde post te quoten, of had ik het gewoon niet tegen jou?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef muizemeis het volgende:
*proest*
net zomin als jij babe![]()
maar maakt niet uit, je kent me duidelijk nog niet goed genoeg....
kan ik je uitnodigen voor een persoonlijk 1 op 1 gesprekje in de jacuzzi??![]()
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
Wij hanteren andere regels....vrouwenregels![]()
![]()
klets maar raak Menno, met mijn kunstbeen geef ik je morgen de laatste schop het huis uit!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mensen die zichzelf punten geven zouden helemaal stil moeten zijn![]()
![]()
Ik denk dat je de diepere zin niet begrijpt.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef teamlead het volgende:
[..]dat lijkt niet echt te lukken dan
net zo naief als de echte Robquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
klets maar raak Menno, met mijn kunstbeen geef ik je morgen de laatste schop het huis uit!![]()
Coos begint zijn eigen grappen uit te leggenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je de diepere zin niet begrijpt.
Nathalie, lees APK, zal door malversatie, manipulatie en desnoods moord, hun door henzelf uitgeschreven verheerlijkingsmomentje altijd zelf winnen.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Coos het volgende:
Nathalie, lees APK, zal door malversatie, manipulatie en desnoods moord, hun door henzelf uitgeschreven verheerlijkingsmomentje altijd zelf winnen.![]()
Een vrouw met ballenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.
Misschien een goed idee dat jij een topic opent om vrouwen voor te dragen?quote:
Hee Lovebear, heb je al gestemd vandaag?quote:
Grappen???quote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos begint zijn eigen grappen uit te leggen
Ik begrijp er geen reet vanquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Grappen???![]()
Ik ben doodserieus!! Er is mij vandaag een stemming door mijn neus geboord door die kale terwijl hij van mij niets te duchten had.![]()
Nee ik voel aankomen dat APK alle zorgvuldig opgebouwde goodwill hier in één ondoordacht moment verspeeld.![]()
Een toppic om vrouwen voor te dragen om leiding te nemen/gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien een goed idee dat jij een topic opent om vrouwen voor te dragen?![]()
Nee moet nog ben net pas thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hee Lovebear, heb je al gestemd vandaag?
Welke regel is dat en waar heb je hem gevondenquote:
Je begrijpt het niet, muts.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
Nee ik voel aankomen dat APK alle zorgvuldig opgebouwde goodwill hier in één ondoordacht moment verspeeld.![]()
Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vanaf 11 december draag ik de leiding over dit topic idd over aan een vrouw.
Er staat geen SC in de titel dus dan ist geen SCquote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke regel is dat en waar heb je hem gevonden
Dan moeten alle vrouwen in 1 toppic staan en iedereen kan dan stemmen wie die leiding mag nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |