Bedoel je mij Pinballquote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
niet echt, maar maakt niet uit... we zouden geen chaos in dit topic willen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
het is gecorrigeerd, toch
Lieve jongens en meisjes, hou nou effe op met die chaos!![]()
van wie heb jij 5000 stemmen gekregenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedoel je mij Pinball![]()
Met bijna 5000 stemmen wilde ik mezelf toch geen newbie noemen![]()
maar nomineren was nog nooit zo simpel morgen
Ik bedoelde postsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van wie heb jij 5000 stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
van wie heb jij 5000 stemmen gekregen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
Tja The Vulture moet gewoon blijven, met wie moet ik anders de polonaise lopen.
Doe lekker mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind dit topic stukken leuker dan de slowchat, net even helemaal doorgelezen en me een breuk gelachen...geweldig!![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
M-en-A ++ Ik voeg haar aan de lijst toe, ze is een topper voor het forum met haar streamverslagen(dus als start 17 punten en 2 erbij van mij)
![]()
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...quote:
Alles mag!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat wilde ik ook doen... maar dacht dat we niet meer mochten toevoegen...
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:
ssssssst, jij bent veel te snelquote:
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Alles mag!![]()
Behalve 2x per dag stemmen, Coos.![]()
"naar"doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...![]()
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegen![]()
Je krijgt er iig twee van mij na twaalf uur, dus daar kom je vanzelfquote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegen![]()
Dus ik sta nu boven Scanman![]()
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.
Zoeken maar.![]()
*meldt zich ookt*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bij![]()
![]()
Mag het APK![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |