Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
Wat een gekut zeg!!!
En als ik dan over een uurtje stem dan zal ik morgen wel weer horen dat het niet geldig is!!
Ik wacht nog even tot alle kanslozen hun stem hebben uitgebracht.![]()
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga ook even stemmen! Tis weer over 12-even dus we mogen weer!
Zeg hallo begin jij nu ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmen![]()
quote:
cuall "the almighty"quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Alles onder controle hoor
, ze zitten hier gewoon voor te dringen, gaan voor hun beurt
![]()
Maar goed dat ik er ben![]()
eindelijk krijg ik de erkenning waar ik recht op hebquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall "the almighty"![]()
![]()
Schepper van orde in de chaos![]()
Wat cuall de baasquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!![]()
Ja dat kan je niet hebben hé eendjequote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baas![]()
![]()
![]()
![]()
I demand a total recount no matter what
Ik laat me niet dwingenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Coos Jij bent nu
Cuall is de baas, wat er ook gebeurd.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baas![]()
![]()
![]()
![]()
I demand a total recount no matter what
Hahaha eendje zei ik net ookquote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet hebben hé eendje![]()
zo'n heavy job wordt niet aan iedereen toevertrouwd
ik speel nooit vals rottig eendekuiken
Oh krijgen we dat weer,quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingen![]()
Straks, als ik er tenminste nog zin in heb.
Ik heb nu meer minpunten te verdelen dan ik mag.
Dus ik ga nog even denken en kunnen al die stem adhd-ers eerst.![]()
quote:
begint het te werken?quote:
Zal ik de 'regels' effe overnemen schat??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |