Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
Wat een gekut zeg!!!
En als ik dan over een uurtje stem dan zal ik morgen wel weer horen dat het niet geldig is!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht nog even tot alle kanslozen hun stem hebben uitgebracht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Ik ga ook even stemmen! Tis weer over 12-even dus we mogen weer!
Zeg hallo begin jij nu ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Teamlead en lovebear, Vulture, Coos vraagt of jullie vast stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef BlaBlub het volgende:
Wat een chaos hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cuall "the almighty"quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alles onder controle hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ze zitten hier gewoon voor te dringen, gaan voor hun beurtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed dat ik er benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geintje sweetie, geintjequote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg hallo begin jij nu ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eindelijk krijg ik de erkenning waar ik recht op hebquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall "the almighty"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schepper van orde in de chaosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok dan is t goedquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
geintje sweetie, geintjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat cuall de baasquote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Even op toestemming van Cuall wachten jâh!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat kan je niet hebben hé eendjequote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I demand a total recount no matter whatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik laat me niet dwingenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Coos Jij bent nu
Cuall is de baas, wat er ook gebeurd.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat cuall de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I demand a total recount no matter whatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha eendje zei ik net ookquote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet hebben hé eendjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo'n heavy job wordt niet aan iedereen toevertrouwd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik speel nooit vals rottig eendekuikenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh krijgen we dat weer,quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Straks, als ik er tenminste nog zin in heb.
Ik heb nu meer minpunten te verdelen dan ik mag.
Dus ik ga nog even denken en kunnen al die stem adhd-ers eerst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas op hoor, Big Mamma is watching youquote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef PC eend het volgende:
Fuck the Roelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef APK het volgende:
Je doet het goed. cuall.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
begint het te werken?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:28 schreef APK het volgende:
Je doet het goed. cuall.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Faalangstquote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik laat me niet dwingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik de 'regels' effe overnemen schat??quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop