Ik denk een uurtje of 2 zoals een normale cabaret voorstelling, maar dat is even afwachten !quote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, jammergenoeg niet. Ze zijn wel gaafhoelang duurt de show?
Ze deden ook het wereldkampioenschap slowmotion. Ruben (v/d M) ging Tijl in slow motion in elkaar slaan (moest van Sara). Was zo grappig !quote:Op donderdag 10 november 2005 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ben een beetje jaloers.... maar wel gaaf dat het zo fantastisch is geweest. HOpelijk komen ze dan ook een keer bij mij in de buurt en zijn er nog kaartjes te krijgen. Dat laatste is denk ik het moeilijkst.
Ruben Nicolai is mijn favo Lama... maar Ruben van der Meer doet het nu ook erg goed. Eigenlijk zijn ze allemaal wel goed
Hopelijk zijn ze ook snel weer op tv te zien.
Ow dat is idd een geweldig onderdeel dat wereldkampioenschap slowmotion....quote:Op donderdag 10 november 2005 09:10 schreef morpheus30 het volgende:
[..]
Ze deden ook het wereldkampioenschap slowmotion. Ruben (v/d M) ging Tijl in slow motion in elkaar slaan (moest van Sara). Was zo grappig !
Ik heb ook geluk gehad met kaartje kopen !![]()
Waar is hier ?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet het programma voor 2006/2007 dus goed in de gaten houden. Ook hun website moet ik maar even in de gaten houden. Volgens mij komen ze niet hier in de buurt...
Ja het is allemaal allang uitverkocht - wat ook terecht is natuurlijk !quote:
Dat denk ik ook en ik heb het allemaal nog wel zo goed gevolgd voor mn gevoel.....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef morpheus30 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal allang uitverkocht - wat ook terecht is natuurlijk !
Ik ben bang dat je nog ff moet wachten !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |