abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32691838
Ha, mijn Flycatcher aanmelding is er toen toch doorgekomen Kreeg net een uitnodiging voor een enquete. 60 puntjes. Ze keren uit bij 900...dus laat maar komen

Overigens is Ciao ook meer zo'n community geworden. Ik heb m'n foto geupload. Voor de rest staat er zo ontzettend veel op die site... je kan eigen reviews schrijven e.d. Een keertje in verdiepen als ik meer tijd en zin heb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 30 november 2005 @ 16:04:27 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_32699047
Ik had weer een bol.com bon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32724906
ik ook zo even wat leuks uitzoeken bij bol
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 13:39:56 #179
43556 miss_dynastie
pi_32724968
En ik een Irischeque (van Flycatcher)
pi_32725084
Mijn aanmelding bij TNS Nipo is (eindelijk) helemaal rond
Who knew?
pi_32725242
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef washandje het volgende:
Mijn aanmelding bij TNS Nipo is (eindelijk) helemaal rond
Hier ook. Moest gelijk een erg lange vragenlijst invullen over van alles en nog wat.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_32725588
mensen. volgens mij ben ik echt een n00b
ik heb vandaag een brief gekregen van nipo dat ze blij zijn dat ik wil meewerken bla bla bla
een respondentnummer en een wachtwoord gekregen.
programmatje gedownload en geinstalleerd. allemaal zonder problemen, maar op het eind staat dan: respondentnummer #######, er zijn geen nieuwe onderzoeken op uw computer geplaats, er zijn geen onderzoeken van uw computer verwijderd, er zijn geen gegevens naar nipo verzonden.
hoe krijg ik een test dan? en waarvoor dient dat programmatje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 14:28:04 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32726251
Ik kreeg een onderzoekje van InterviewNSS, of ik toevallig het afgelopen jaar een combimagnetron had gekocht. En dat heb ik Ze gaan persoonlijke interviews houden van ongeveer 1 uur en als je daaraan mee mag doen krijg je 45 euro contant. Alleen kon ik op geen van de voorgestelde tijdstippen en zou ik ervoor naar Amsterdam moeten Maar ze nemen nog contact op stond er, ik moest mijn telefoonnummer opgeven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 december 2005 @ 14:32:42 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_32726386
Ik heb ook dit jaar een magnetron gekocht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32726854
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe krijg ik een test dan? en waarvoor dient dat programmatje?
Je krijgt via de mail een uitnodiging om een enquete in te vullen. Er staat in de mail ook vanaf wanneer je de enquete "op kunt halen". Met dat programmatje kun je de enquete ophalen, invullen en weer terugzenden. Is een vrij ouderwets programma, maar erg duidelijk.
Kreeg je geen instructieboekje over het programma? Kun je volgens mij ook wel op de site vinden, waar je de software download.
pi_32726939
er zit een handleiding bij over het programma in de envelop die je krijgt met je respondentnummer etc.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_32727184
er staat: vanaf 1 december 18.00 uur bent u bekend bij ons computersysteem
niet goed gelezen. sorry
pi_32732572
Zoooo, net eentje van Ciao ingevuld voor 1,47 Over gameconsoles enzo.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 1 december 2005 @ 19:13:11 #189
107521 Furia
snoopy weer
pi_32733680
Net weer eentje voor Nipo van 11 punten! Over buitenshuis slapen Eentje an Ciao voor 2,70 was ik niet voor in de doelgroep Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg! en hoe zit dat, je moet aan het eind van elke enquete opgeven waarvoor je wilt sparen, nu heb ik 1x gezegd voor bolbonnen, maar ik wil voor blokkerbonnen doen! Dat vul ik nu dus steeds in, maar wacht hij dan met die punten voor de bolbonnen net zo lang met uitkeren tot ik daar bij ook 66 punten heb??
  donderdag 1 december 2005 @ 19:58:19 #190
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_32735172
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Furia het volgende:
Net weer eentje voor Nipo van 11 punten! Over buitenshuis slapen Eentje an Ciao voor 2,70 was ik niet voor in de doelgroep Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg! en hoe zit dat, je moet aan het eind van elke enquete opgeven waarvoor je wilt sparen, nu heb ik 1x gezegd voor bolbonnen, maar ik wil voor blokkerbonnen doen! Dat vul ik nu dus steeds in, maar wacht hij dan met die punten voor de bolbonnen net zo lang met uitkeren tot ik daar bij ook 66 punten heb??
Yep. Die punten wat je ooit hebt toegekend aan Bol-bonnen kun je niet laten omzetten. Dus een mogelijkheid is om tegelijkertijd verder te sparen voor een Bol bon en als je die 'vol' hebt, alleen maar te sparen voor Blokkerbonnen.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_32735350
quote:
Ik heb ze toen gemaild en toen hebben ze meteen alles omgezet naar de bonnen die ik wilde (bol.bonnen). Kreeg dag erna al een mail dat het was omgezet.
pi_32735403
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:58 schreef miki het volgende:

[..]

Yep. Die punten wat je ooit hebt toegekend aan Bol-bonnen kun je niet laten omzetten. Dus een mogelijkheid is om tegelijkertijd verder te sparen voor een Bol bon en als je die 'vol' hebt, alleen maar te sparen voor Blokkerbonnen.
Omzetten kan wel hoor ff mailen. Adressen staan in de mails die je krijgt als er een enquete is.
pi_32735574
quote:
Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg!
Ze schrijven de punten 1x per maand bij. Je kunt dit controleren op je Nipo-account.
Bij mij was 't voor 't laatst op 18/11, dus pas half dec. weer.
pi_32735617
FF een quote van AnnekeM uit deel 1:
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:30 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Om de resterende punten over te laten zetten naar BOL-bonnen, moet je contact met hen opnemen. Dus als ik jou was zou ik even een mailtje sturen: capi.home@tns-nipo.com, of telefoon: 020 - 5225 835

Apart dat je nu niet meer kunt kiezen. Ik krijg wel elke keer te zien hoeveel punten ik heb en wat ik daarmee wil doen. Bon, Airmiles of goed doel.

Zijn er mensen onder ons die hun NIPOints eens aan een goed doel gegeven hebben? Of denkt iedereen aan zichzelf?
* AnnekeM spaart alleen maar blokkerbonnen denkt dus ook alleen maar aan zichzelf

Wisten jullie trouwens dat je met 850 airmiles naar de bios kunt? Dan heb je 1 bioscoopkaartje.
Je kunt een kaartje reserveren op: http://www.bioscoop.nl/
Misschien een tip om je NIPOints om te zetten naar Airmiles als je graag naar de bios gaat.
pi_32735652
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ze schrijven de punten 1x per maand bij. Je kunt dit controleren op je Nipo-account.
Och ja, dat was ik ook alweer vergeten dat ze het maar 1 keer doen idd.
Ik hou nu op een kladblaadje de namen en punten van enquetes bij, gewoon voor mezelf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 20:21:25 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32735874
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef Syrena het volgende:
Och ja, dat was ik ook alweer vergeten dat ze het maar 1 keer doen idd.
Ik hou nu op een kladblaadje de namen en punten van enquetes bij, gewoon voor mezelf.
Op de site bij persoonlijke gegevens houden zij het allemaal netjes voor je bij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32736999
Een extra controle kan geen kwaad
pi_32737259
Mijn moeder doet al jaaaaaren mee met de Nipo, ik moet soms ook wel eens wat invullen, wel leuk, meestal krijg je dan een cd-bon voor de moeite ofzo...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 1 december 2005 @ 21:03:29 #199
107521 Furia
snoopy weer
pi_32737313
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Omzetten kan wel hoor ff mailen. Adressen staan in de mails die je krijgt als er een enquete is.
Gedaan Bedankt voor de tip

Volgens mijn berekeningen zit ik nu (als ze die punten om willen zetten) op 65 punten
Hoe lang duurt dat gemiddeld bij jullie voor het is bijgeschreven? Mijn saldo is voor het laatst op 29 september bijgewerkt..
  donderdag 1 december 2005 @ 21:04:34 #200
107521 Furia
snoopy weer
pi_32737349
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Nou, ik wacht er (zie bovenstaande post) al sinds eind SEPTEMBER op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')