Hier ook. Moest gelijk een erg lange vragenlijst invullen over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef washandje het volgende:
Mijn aanmelding bij TNS Nipo is (eindelijk) helemaal rond
Je krijgt via de mail een uitnodiging om een enquete in te vullen. Er staat in de mail ook vanaf wanneer je de enquete "op kunt halen". Met dat programmatje kun je de enquete ophalen, invullen en weer terugzenden. Is een vrij ouderwets programma, maar erg duidelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe krijg ik een test dan? en waarvoor dient dat programmatje?
Yep. Die punten wat je ooit hebt toegekend aan Bol-bonnen kun je niet laten omzetten. Dus een mogelijkheid is om tegelijkertijd verder te sparen voor een Bol bon en als je die 'vol' hebt, alleen maar te sparen voor Blokkerbonnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Furia het volgende:
Net weer eentje voor Nipo van 11 punten! Over buitenshuis slapenEentje an Ciao voor 2,70 was ik niet voor in de doelgroep
Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg! en hoe zit dat, je moet aan het eind van elke enquete opgeven waarvoor je wilt sparen, nu heb ik 1x gezegd voor bolbonnen, maar ik wil voor blokkerbonnen doen! Dat vul ik nu dus steeds in, maar wacht hij dan met die punten voor de bolbonnen net zo lang met uitkeren tot ik daar bij ook 66 punten heb??
Ik heb ze toen gemaild en toen hebben ze meteen alles omgezet naar de bonnen die ik wilde (bol.bonnen). Kreeg dag erna al een mail dat het was omgezet.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Furia het volgende:
Net weer eentje voor Nipo van 11 punten! Over buitenshuis slapenEentje an Ciao voor 2,70 was ik niet voor in de doelgroep
Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg! en hoe zit dat, je moet aan het eind van elke enquete opgeven waarvoor je wilt sparen, nu heb ik 1x gezegd voor bolbonnen, maar ik wil voor blokkerbonnen doen! Dat vul ik nu dus steeds in, maar wacht hij dan met die punten voor de bolbonnen net zo lang met uitkeren tot ik daar bij ook 66 punten heb??
Omzetten kan wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 19:58 schreef miki het volgende:
[..]
Yep. Die punten wat je ooit hebt toegekend aan Bol-bonnen kun je niet laten omzetten. Dus een mogelijkheid is om tegelijkertijd verder te sparen voor een Bol bon en als je die 'vol' hebt, alleen maar te sparen voor Blokkerbonnen.
Ze schrijven de punten 1x per maand bij. Je kunt dit controleren op je Nipo-account.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Furia het volgende:
Grrrrrrr Ik wacht trouwens al een hele tijd op bijschrijvingen van het nipo zeg!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Om de resterende punten over te laten zetten naar BOL-bonnen, moet je contact met hen opnemen. Dus als ik jou was zou ik even een mailtje sturen: capi.home@tns-nipo.com, of telefoon: 020 - 5225 835
Apart dat je nu niet meer kunt kiezen. Ik krijg wel elke keer te zien hoeveel punten ik heb en wat ik daarmee wil doen. Bon, Airmiles of goed doel.
Zijn er mensen onder ons die hun NIPOints eens aan een goed doel gegeven hebben? Of denkt iedereen aan zichzelf?
* AnnekeM spaart alleen maar blokkerbonnendenkt dus ook alleen maar aan zichzelf
Wisten jullie trouwens dat je met 850 airmiles naar de bios kunt? Dan heb je 1 bioscoopkaartje.
Je kunt een kaartje reserveren op: http://www.bioscoop.nl/
Misschien een tip om je NIPOints om te zetten naar Airmiles als je graag naar de bios gaat.
Och ja, dat was ik ook alweer vergeten dat ze het maar 1 keer doen idd.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ze schrijven de punten 1x per maand bij. Je kunt dit controleren op je Nipo-account.
Bij mij was 't voor 't laatst op 18/11, dus pas half dec. weer.
Op de site bij persoonlijke gegevens houden zij het allemaal netjes voor je bijquote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef Syrena het volgende:
Och ja, dat was ik ook alweer vergeten dat ze het maar 1 keer doen idd.
Ik hou nu op een kladblaadje de namen en punten van enquetes bij, gewoon voor mezelf.
Gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omzetten kan wel hoorff mailen. Adressen staan in de mails die je krijgt als er een enquete is.
Nou, ik wacht er (zie bovenstaande post) al sinds eind SEPTEMBER op!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ze schrijven de punten 1x per maand bij. Je kunt dit controleren op je Nipo-account.
Bij mij was 't voor 't laatst op 18/11, dus pas half dec. weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |