Nipo, ja. Rest Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Overigens, de mensen die gespamd worden, hebben ZELF hun e-mailadres in dit topic gepost om zo aangemeld te kunnen worden door iemand die als lid is van Nipo.
E-mailadressen zijn overal vandaan te halen natuurlijk. En zo kunnen ze ook hier gevonden zijn. Volgens mij komt het ook niet door iemand in dit topicquote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef buzzer het volgende:
Er wordt naar diverse usres spam gestuurd over dit onderwerp. Ik vermoed dat het iemand uit dit topic is. Ik wil even heel duidelijk benadrukken dat dat absoluut niet gewaardeerd wordt, en ik bij herhaling deze reeks zeer ernstig ga evalueren.
Best kinky, die mesjesquote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef Vava het volgende:
* Vava hoopt dat het uiterlijk toch wat minder op een staafmixer lijkt![]()
Je zou contact op kunnen nemen met Intomart, misschien kunnen zij uit die link afleiden wie het is.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef Troel het volgende:
Het is volgens mij niet een van de vaste posters uit dit topic, de meesten hebben namelijk zelf hun link gepost van intomart, en dat zijn anderen dan die uit het mailtje.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:08 schreef magikkk het volgende:
-hier stond een url, nu niet meer-
Ik mag hopen dat je snugger genoeg bent om er niet 2x op te klikken?quote:
zoekmachines en zo.. permanente reclame maken voor anderen dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je snugger genoeg bent om er niet 2x op te klikken?
grutjes, Furi.
Vreselijk, laatst had ik ook al zo'n soort onderzoek; dan krijg je een stel foto's te zien met mensen en dan moet je aangeven welk product je het meeste bij die groep vindt passen en waaromquote:
Nee idd. Wat WILLEN ze eigenlijk met de resultaten daarvan?! Ik had er eentje van vakanties in België. De eerste keer bij zo'n vraag deed ik nog wel mijn best, maar na zeven keer mensen moeten matchen met bestemmingen, stemmingen etc. werd ik er tureluurs van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreselijk, laatst had ik ook al zo'n soort onderzoek; dan krijg je een stel foto's te zien met mensen en dan moet je aangeven welk product je het meeste bij die groep vindt passen en waarom
't Is dat het aardig wat oplevert maar voor je lol doe je het niet
Alsof je dat bijhoudtquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:10 schreef miki het volgende:
Ook de vragen als: Hoeveel keer veeg je? Hoeveel velletjes gebruik je per keer vegen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |