Initiatieven is met een v. Dat je het even weet zeg maar..quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef daphunkyone het volgende:
Ik ben op zoek naar (v)mbo jongeren die leuke, initiatiefen ontplooien en daarmee bewijzen dat zij niet Dom,agressief, en suf zijn (in tegenstelling tot wat veel mensen denken)
was de meest vanzelfsprekende plek om te beginnen..quote:Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef ElisaB het volgende:
En waarom zoek je die in FeedBack?
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef daphunkyone het volgende:
Ik ben op zoek naar (v)mbo jongeren die leuke, initiatiefen ontplooien en daarmee bewijzen dat zij niet Dom,agressief, en suf zijn (in tegenstelling tot wat veel mensen denken weten)
ik ken dat gevoel, al dat stof wat zich daar verzameldquote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik ben op zoek naar een meisje die terwijl ik online spelletjes speel onder m'n bureau wil kruipen.
ONZ lijkt me beter passen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef Natalie het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen SES, GC en PUB.
Eerst maar even een schopje FB ==> SES
Mocht het daar niet op z'n plaats zijn, dan mag ie natuurlijk wel weer een schopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |