dancing stage vind ik raar , maar baseball kan ik nog wel enigsinds begrijpen , ik had niet eens verwacht dat daar een PAL release van uit zou komen nl.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef -Yuna- het volgende:
Wat is dat toch met nintendo die nieuwe spellen uit de productie neemt? Hoor ik eerst over dancing stage mario mix en nu mario baseball
leuk spel he , ben ik ookal een tijdje aan bezigquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist Fire emblem voor de cube gehaald... heb weer eens zin in een lekkere turn based strategy game met een goed verhaal. Heb hoge verwachtingen aangezien ik de gameboy versie echt master vond!
Het spel is inderdaad best moeilijk, ik verlies af en toe ook nog weleens een wedstrijd. Ik merk wel dat het erg tegenstander afhankelijk is. Ik heb de meeste moeite met birdo's als tegenstander. Kies zelf altijd voor Mario met Toad (rood wit PSVquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:10 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb mijn witte gamecube binnen. Die is mooier dan ik dacht. Ik had verwacht dat het mat wit zou zijn maar het is beetje parelmoer achtig. Mario smash voetbal is nog best wel moeilijk. Even geprobeerd en het regende doelpunten. Alleen heeft de tegenpartij soms net geluk waardoor je in de laatste seconden nog verliest.
Ja, ben er zeer tevreden mee... topgame!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
leuk spel he , ben ik ookal een tijdje aan bezig
quote:CN: The delay of "Twilight Princess" is because it could be launched for the Revolution system in 2006?
Reggie: The reason of the delay was because Miyamoto said he wants it to be the best Zelda ever, but it's a hard record to achieve, so he asked for more time. We will be launching it in April and will be for Gamecube.
CN: The launching dates of Zelda and the Revolution will be close?
Reggie: Revolution is a system with wich you will be able to play Zelda, because it's backwards compatible, but it's important to know that we will have this Zelda adventure for Gamecube.
CN: Have you played it?
Reggie: Yes, but not the final version, but some of the latest graphics and screenshots look awesome, I must say.
CN: Is there a great improvement between what showed at E3 and what you have seen?
Reggie: The screenshots are mostly the same, the important improvements have been on the story, bosses and areas.
Ik heb het spel ook, Ik kies meestal Mario en de Koopa's.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad best moeilijk, ik verlies af en toe ook nog weleens een wedstrijd. Ik merk wel dat het erg tegenstander afhankelijk is. Ik heb de meeste moeite met birdo's als tegenstander. Kies zelf altijd voor Mario met Toad (rood wit PSV)
Beter dan welke Mario sports game dan ookquote:
iddquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
IS Mario voetbal verder leuk en interessant ?
Hmm, verschillende winkels gekeken en inderdaad, er zijn er maar een paar die m hebben. Grote ketens als Bart Smit en FRS hebben m nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou het niet weten , maar ik heb baseball nu een uurtje of 3 gespeeld , en je kan duidelijk en in positieve zin zien dat het dit x door namco gedaan is in plaats van camelot
ik heb het natuurlijk maar van een verkoper gehoord , maar het verklaart ookwel dat ik hem totnu toe ook in de hele regio alleen in die shop heb zien liggen.
Is niet echt de meest centrale plaats om te meetenquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
Zeker een aanrader idd. Als je van mario houd en baseball leuk vind is dit HET mario spel van het afgelopen jaar. Langer verslavend dan welk ander mario spel dan ook...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baseball ga ik dit weekend halen als ik m kan vinden![]()
Ik zal mn pa eens mailen..quote:Op maandag 5 december 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik las ergens dat je een beamer wilde lenen? Ergens dan lijkt me wel een goed plan
Wie is Berney?quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
RaymanNLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |