quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
IS Mario voetbal verder leuk en interessant ?
Hmm, verschillende winkels gekeken en inderdaad, er zijn er maar een paar die m hebben. Grote ketens als Bart Smit en FRS hebben m nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou het niet weten , maar ik heb baseball nu een uurtje of 3 gespeeld , en je kan duidelijk en in positieve zin zien dat het dit x door namco gedaan is in plaats van camelot
ik heb het natuurlijk maar van een verkoper gehoord , maar het verklaart ookwel dat ik hem totnu toe ook in de hele regio alleen in die shop heb zien liggen.
Is niet echt de meest centrale plaats om te meetenquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
Zeker een aanrader idd. Als je van mario houd en baseball leuk vind is dit HET mario spel van het afgelopen jaar. Langer verslavend dan welk ander mario spel dan ook...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baseball ga ik dit weekend halen als ik m kan vinden![]()
Ik zal mn pa eens mailen..quote:Op maandag 5 december 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik las ergens dat je een beamer wilde lenen? Ergens dan lijkt me wel een goed plan
Wie is Berney?quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom ook wel voor een meeting, bij Bernie thuis lijkt me wel geschikt
RaymanNLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |