lolquote:Op donderdag 1 december 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats vast wel 70 euro. Noem het ding gewoon 'Zeldzaam' ofzo
Hmm.. zullen ze mijn oude ook aannemen?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef BMH het volgende:
leuke deal bij je lokale gameboer:
1) lever je oude gamecube + controller in. Je krijgt 30 euro.
2) Koop een Witte Mario Strikers cube met 2 controllers en Mario Strikers voor +- 89.
Wat heb je dan? Een nieuwe gamecube, 2 controllers en een spel voor 60 euro
Die moet ik ook nog, maar pas als budgetquote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zojuist mario superstar baseball gekocht , ga ik van het weekend maar eens mee bezig
Nedgame ¤19,99 goedkopere nieuw vind je niet. (Ja ik ben zelf op onderzoek uitgegaanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef Darkzell het volgende:
Kan je nog ergens die bongo's los krijgen voor een fatsoenlijk prijsje.
30 euro nieuw; gameshop twentequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef Darkzell het volgende:
Hmm..dan kan ik dus beter meteen voor Donkey Konga incl bongo-controller gaan.
Waarom?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef sk888er het volgende:
[..]
witte controller blijft hier mooi in doos, samen met de gamecube![]()
Ik heb pas een Cube verkocht met officiele 59 blocks memcard, 1 flutspel, 1 controller voor 55¤quote:Op donderdag 1 december 2005 07:59 schreef MMaRsu het volgende:
hmm okay. Maar wat levert een cube met controller en 1 game op dan
Ten eerste word het een collectors item aangezien de rest allemaal waarscheinlijk gaat verkleurenquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom?
En hoe komt het dat ik overal lage prijzen zie voor games en consoles. demmit ik dacht dat ik goedkoop uit was bij de e plaza
Dat hoop ik dan voor je , ik hoorde nl van de uitbater van de gameshop waar ik hem gekocht heb dat nintendo de PAL versie al uit productie gehaald heeft , en dat ze al niet meer bestelbaar waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog, maar pas als budget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |