maar die waren wel van bil gegaan dus misschien hopen de kijkers wel dat het hier ook nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Tja, bij Bart en Sabine werd Sabine er supersnel uitgestemd... Naar een ralatie in BB kijken is twee dagen leuk en dan is de lol er wel af....
Dus of kijkers wel zo zitten te wachten op een langdurig koppel? Ik denk het niet.. Ik in elk geval niet....
De kijkers hadden de keuze tussen Bart of Sabinequote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Sybesma het volgende:
Tja, bij Bart en Sabine werd Sabine er supersnel uitgestemd...
Ja, in grote lijnen mee eens, maar hij is wel een stuk verder dan een paar weken terug. Het gaat langzaam, maar er is wel progressie. Alleen ligt het tempo in handen van Dido. Dat heeft Roel ook aangegeven. Dat hij haar het tempo laat bepalen. Blijkt de juist strategie te zijn. Voor het moment.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind love-couples helemaal niet leuk. Klef gedoe en Roel gedraagt zich als een schoothondje (hoezo tenenkrommende tv) terwijl hij volgens mij veel meer in zijn mars heeft. Dido gedraagt zich gewoon als een eersteklas kreng ten opzichte van Roel en ook dat siert haar niet. Geneukt wordt er nooit. Daar is Dido veel te netjes voor en Roel durft geen moer bij haar te proberen bang voor een volgende lading ijs.
Dat denk ik ook. Iedereen hoopt dat er een keer geneuckt wordt, daarna moet het over zijn. Ook om te kijken is de jacht veel leuker dan het consumeren van de vangst.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Sybesma het volgende:
Tja, bij Bart en Sabine werd Sabine er supersnel uitgestemd... Naar een ralatie in BB kijken is twee dagen leuk en dan is de lol er wel af....
Dus of kijkers wel zo zitten te wachten op een langdurig koppel? Ik denk het niet.. Ik in elk geval niet....
Volgens mij wordt Roel door Dido gebruikt. Hij ligt goed in de groep en zij is genomineerd, dus klampt zij zich aan deze strohalm vast, ondanks dat hij ook genomineerd staat.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Het is hoe dan ook een 'zieke' relatie zonder toekomst. Tenzij Roel de rest van zijn leven op zijn tenen wil lopen en Dido met Roel-de-(nep)Kraker wil aankomen in 'haar milieu'.
Dan zal dat idd in opdracht van BB zijn gebeurd. En zal wel gedaan zijn na de genoemde 20 minuten.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ze zeiden het echt op de stream. In het washok zit een deur om de boodschappen ed neer te zetten. Daar werd het onder geschoven.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef Pinball het volgende:
Volgens Rob zit de 'klu' in: "een man een man, een woord een woord."
Clou Rob.
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:13 schreef farceman het volgende:
Stel dat Rob eruit gaat donderdag; wie zal Roel dan rustig maken in volgende situatie's?
Zou mooie tv zijn BB zonder Rob die alles probeert te sussen.
Ofquote:Op woensdag 9 november 2005 10:12 schreef bunnyma het volgende:
Als Roel nu al zo agressief reageert bij het verlies van 10000 euro, dan wil ik zijn reactie wel eens zien als hij tweede zou worden. Hoekt hij dan de winnaar neer, sleurt de kluis over zijn schouder en stormt de deur uit?
Lieske was haar geld ook kwijt ik ben bang dat roel zijn geld ook kwijt is.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:20 schreef Bocaj het volgende:
Gutenmorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8 Een man een man een woord een woord -Roel
Dit betekend dus wat bb eenmaal beloofd heeft aan Roel (geld gewonnen) dat het ook zo blijft en dat Roel zijn geld mag houden.![]()
![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu weer door..![]()
Zeg nou zelf: Als er nu over een oude BB gepraat wordt, heeft men het meestal over: Bart en Sabine, Ruudje 'ff knuffele' of Kelly.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
De kijkers hadden de keuze tussen Bart of Sabine![]()
Het waren dus de bewoners die ze niet meer wilden, niet de kijkers, die hadden geen andere keus dan één van de twee.
Zijn er nog meer bewoners geweest in BB dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: Als er nu over een oude BB gepraat wordt, heeft men het meestal over: Bart en Sabine, Ruudje 'ff knuffele' of Kelly.
Nee.... Hummie heeft laatst ook gezegd dat Roel het echt verdiend had! Misschien wil BB het wel veilig stellen omdat ze weten dat het voor Roel steeds moeilijker wordt om te zwijgen...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:20 schreef Bocaj het volgende:
Gutenmorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit betekend dus wat bb eenmaal beloofd heeft aan Roel (geld gewonnen) dat het ook zo blijft en dat Roel zijn geld mag houden.![]()
![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu weer door..![]()
Of het betekent dat Roel beloofd heeft om zijn mond te houden over dat geld, en dat hij zich aan die belofte had moeten houden.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:20 schreef Bocaj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |