Dat gaat hem echt niet lukken, beetje klieren onder de dekens en meer niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 04:02 schreef PC eend het volgende:
Roel kan zijn kans grijpen, Dido is slaapdronken
Maar she feels lucky, ze had dubbel 6 gegooitquote:Op woensdag 9 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat gaat hem echt niet lukken, beetje klieren onder de dekens en meer niet hoor![]()
Hij zal dadelijk zelf wel weer aan het handwerken moeten op de wc![]()
![]()
Denk dat het nodige handwerk net al door Dido verricht is hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat gaat hem echt niet lukken, beetje klieren onder de dekens en meer niet hoor![]()
Hij zal dadelijk zelf wel weer aan het handwerken moeten op de wc![]()
![]()
Dan zal het wel plakken daaronder zegquote:Op woensdag 9 november 2005 04:10 schreef F4iTH het volgende:
Denk dat het nodige handwerk net al door Dido verricht is hoor
Maar Roel zijn ogen gaan toch wel een keer open, in dat bb huis maakt hij toch geen kans op een wip, dus daarom zei ik van een aflopende zaakquote:Op woensdag 9 november 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet of dat een aflopende zaak is hoor, ze was erg van hem geschrokken zei ze, maar ligt wel weer bij hem in bed?
Geef mij ook zo'n baantje, lekker streamen en dan ook nog plaatjes uploadenquote:Op woensdag 9 november 2005 04:54 schreef Muerte het volgende:
Mensen mijn streams gaan uit, ik ga mijn werk afronden en daarna wordt ik afgelost.
Voor die nog werken een goede wacht en voor die gaan slapen welterusten.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot128a.jpg]afbeelding][/URL]
Geen idee... Moest voor 11 uur vanochtend geloof ik...quote:Op woensdag 9 november 2005 08:25 schreef Isabeau het volgende:
En moeten ze vandaag niet tegen BB zeggen wat ze denken dat de weekopdracht is? Zijn ze er gisteravond uitgekomen?
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 november 2005 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, ik heb even gekeken maar er is ook geen BB5-topic over deze weekopdracht met alle zinnetjes + speculaties van fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |