Ik neem aan dat Roel zijn geld sowieso al kwijt is vanwege zijn gesprek met Dido. Als hij nog een herkansing krijgt via deze opdracht dan zou ik dat voor Roel leuk vinden, maar voor Lieske een slechte zaak.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Indien het mislukt, dan krijgen ze geen film te zien en krijgt Roel het geld niet?
He, potdorie, en ik verwachtte nog wel een intieme vrijpartij tussen Menno en Joostquote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer is meteen minder gezellig, tussen Menno en Joost... nu Dido ook in de slaapkamer is.
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Roel zijn geld sowieso al kwijt is vanwege zijn gesprek met Dido. Als hij nog een herkansing krijgt via deze opdracht dan zou ik dat voor Roel leuk vinden, maar voor Lieske een slechte zaak.
ik gun Roel dat geld sowieso niet, maar wat heeft Lieske ermee te maken?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem aan dat Roel zijn geld sowieso al kwijt is vanwege zijn gesprek met Dido. Als hij nog een herkansing krijgt via deze opdracht dan zou ik dat voor Roel leuk vinden, maar voor Lieske een slechte zaak.
Talpa is gewoon met ons aan het mindfucken, man.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
Even een Interessant stukje van Talpa:
Of interpreteer ik dit hele stuk gewoon helemaal verkeerd?
Zou je wel eens gelijk in hebben... maar dan is de lol van het verstoppen erook af.... dus dan heeft hij het gewoon!quote:Op woensdag 9 november 2005 02:20 schreef Greetings het volgende:
Ok, het is wel duidelijk: de opdracht was om inderdaad het geld van elkaar af te pakken, zodat iedereen het een keer in handen heeft gehad, zonder dat Roel het nog terugziet. Als dit is gelukt is de weekopdracht gehaald.
Roel krijgt sowieso z'n geld terug.
Dat lukt ze best aardig moet ik toegevenquote:Op woensdag 9 november 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Talpa is gewoon met ons aan het mindfucken, man.
Roel moet Rob zijn, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt nu de dames even welterusten kussen.
Ik heb zo het idee dat die man deze week zééééér berekenend bezig is en exact weet wat hij doet.
Als Rob donderdag toch nog mocht winnen, dan zijn we nog lang niet van hem af. En dan te bedenken dat hij dus eigenlijk al gewoon exit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |