Menno?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
Menno, Joost, Dido en Lieske worden de laatste 4 denk ik.
Ik hoop ook Joost.quote:Ik denk nog steeds dat Lieske gaat winnen, maar ik hoop Joost.
Maar dat moet je wel zo uitdenken, en een deel van de opdracht bestond er ook uit om te doen alsof hij het zo zwaar had door niet te kunnen roken.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we niet gaan overdrijven. Die sigaretten 's nachts roken zonder dat iemand het ziet, was zo makkelijk als wat.
Dat was mijn favoriet zelfs voordat het begonnen was, misschien toch meer luisteren naar mijn gevoelquote:
Gunt het geld.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:17 schreef mijn23 het volgende:
rob is relaxed naar roel
Ik weet niet hoor... maar ik acht deze mijnheer tot veel in staat, als ik die ogen zo zie...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef Gert het volgende:
Deze situatie is niet relaxtemundo weet je wel....
[afbeelding]
OK, maar de vraag is nu. Wanneer is de opdracht afgelopen?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Rob: "Roel, er WORDT niks van je veracht door BB..."
Aha. Crikeltje zou rond moeten gaan tot aan Roel, en het geld zou uiteindelijk automatisch weer in de kast terechtkomen ofzo.
Indien het mislukt, dan krijgen ze geen film te zien en krijgt Roel het geld niet?
Joost heeft de voelsprieten van een naaktslakquote:Op woensdag 9 november 2005 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
OK, maar de vraag is nu. Wanneer is de opdracht afgelopen?
Ik heb Joost nog niet naar het washok zien gaan om het geld te pakken en door te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |