Je start het spel, gaat naar het tabblad "Multiplayer", en drukt op: "open location". Dan typ je daar het ip-adres van de host, en als het goed is gaat ie dan connecten. Het handige is dat hij die ip-adressen opslaat, dus als je vaker op dezelfde host speelt, hoef je alleen het ip-adres maar aan te klikken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:03 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb vroegâh altijd alleen maar gespeeld tegen (godlike ofzo) bots.
Toen had ik alleen nog n telefoonlijntje voor internet. Verder heb ik alleen maar America's Army online gespeeld.
Hoe connect ik -even in het kort- met zo'n IP nummer?
*installeren is
Geloof het ook. Als 4.51 werkt, geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de GOTYE editie, dat was toch al versie 4.36?
Kom is op msn..ik help je wel aan de cdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:45 schreef DaMook het volgende:
Ik wil het ook weer eens spelen, maar ben mijn cd kwijtNu behelp ik me al een hele tijd met ut2k4
[AMC]DeathTrail 20 frags 5 deaths time 1 FPH 1200 ping 39quote:
Je staat nu ook in de top 3 van de server statsquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:46 schreef DeathTrail het volgende:
haha yepvanwege die fph van 1200 waarschijnlijk
Hell yeahquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Btw server draait nog, kom gerust weer lang...
Op dit moment: Morpheus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |