Je start het spel, gaat naar het tabblad "Multiplayer", en drukt op: "open location". Dan typ je daar het ip-adres van de host, en als het goed is gaat ie dan connecten. Het handige is dat hij die ip-adressen opslaat, dus als je vaker op dezelfde host speelt, hoef je alleen het ip-adres maar aan te klikken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:03 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb vroegâh altijd alleen maar gespeeld tegen (godlike ofzo) bots.
Toen had ik alleen nog n telefoonlijntje voor internet. Verder heb ik alleen maar America's Army online gespeeld.
Hoe connect ik -even in het kort- met zo'n IP nummer?
*installeren is
Geloof het ook. Als 4.51 werkt, geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de GOTYE editie, dat was toch al versie 4.36?
Kom is op msn..ik help je wel aan de cdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:45 schreef DaMook het volgende:
Ik wil het ook weer eens spelen, maar ben mijn cd kwijtNu behelp ik me al een hele tijd met ut2k4
[AMC]DeathTrail 20 frags 5 deaths time 1 FPH 1200 ping 39quote:
Je staat nu ook in de top 3 van de server statsquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:46 schreef DeathTrail het volgende:
haha yepvanwege die fph van 1200 waarschijnlijk
Hell yeahquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Btw server draait nog, kom gerust weer lang...
Op dit moment: Morpheus.
Deed je netjes!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Hij vloog er niet uit, ik wilde zelf ook graag joinenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef DeathTrail het volgende:
Hmmm server vloog eruit, maareh komt goed uit, moet gaan naar feessieHave fun nog mensen! en tot de volgende!
2e keer voor mij, eerste dagquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Loque is een bot met standaard 100% accuracy, ofwel hij schiet altijd raak... niet leuk bij instagib spellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef DeathTrail het volgende:
ok cool, loque staat zeker op nummer 1 of niet?
Loque (100% Accuracy) Tamerlane 95% accuracy of iets in die richting... Tamerlane en Loque zijn vooral erg fijn als je instagib speelt ;-)quote:Op zondag 13 november 2005 00:10 schreef Semargofni het volgende:
Nope niet echt. Die Tamerlane is ook wel goed. Heb ik me ook wel vaak aan geergerd als ie me weer es raakte met zijn snipert.
Minder legale weg + 436 patch en dan de nieuwere patch. Dat werkt.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Heeft iemand hier onlangs UT nog gekocht? en zo ja, wat kost dat ding tegenwoordig?
Ik kan 'm namelijk niet vinden bij de winkels, en via de minder legale weg krijg ik 'm ook niet aan de praat.
Start maar weer dan, ik heb nog alcohol in mn bloed zittenquote:Op zondag 13 november 2005 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben weer even gestopt met spelen maar server draait nog.
quote:> (Event) [AMC]DeathTrail entered the game.
> (Event) Sarena entered the game.
> (Event) Admin: Ik kan nog wel even joinen?
> (Event) [AMC]DeathTrail left the game.
> (Event) Cryss entered the game.
Hmm ja srry ik had ff alt tab gedaan, tegen die bot spelen was redelijk saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |