Fractal vind ik meer een beetje "ogen dicht schieten maar" map,quote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef Xebrozius het volgende:
We kunnen ook een map á la Fractal uitzoeken natuurlijkMet drie a vier man...
Mocht ik het spul hier draaiende krijgen, dan ben ik er bij. Maar alleen als het op de middag is.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:16 schreef ForumGek het volgende:
oeh oeh !
Zaterdag middag/avond wordt Fok! UT dagje? Wie doet er mee?!!
Wel goede afspraken maken als:
Welke versie, en waar je de juiste patches kan downloaden !
Zegt u maar !?
Iemand nog een servertje?
De sfeer is er altijd ingebleven, de enorm snelle gameplay ook. Dat vindt ik erg positiefquote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef Killaht het volgende:
Unreal roeleerde te erg! 2 jaar online gespeeld verslaafdheid heerste...heb m nog ergens liggen..
Ik vind t jammer want na deze versie is het achteruitgegaan met de UT games..werden btje te en onwerkelijke wapens en minder leuke wapens zoals weggan vd sniper :S
Wat vinden jullie?!
Last man standing, Central core.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik pleit voor Team Deathmatch Instagib
Instagib ja! Dat moeten we doenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik pleit voor Team Deathmatch Instagib
Overal !quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Adelante het volgende:
nostalgie
is dat spel ergens nog te koop voor 5 euro in de budgetbakken ofzo?
Het liefst doe ik dat in Morbias][, maar niemand speelt die map bijna, terwijl hij toch het leukst isquote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Overal !![]()
Instagib Last man Standing, rondes van 20sec zijn dan geen uizondering![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Killaht het volgende:
INSTAGIB, juist, daar leerde je pas schieten!rennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |