Foutje bij format, ken hetquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik was er toen zo enorm goed in.
Ik maakte er zelfs maps voor.
Allemaal kwijt dankzij een hd-crash though.
Geen slecht plan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Foutje bij format, ken hetde D en E zitten ook zo dicht bij elkaar
![]()
Een keer een Fok! level bouwen?
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik was er toen zo enorm goed in.
Ik maakte er zelfs maps voor.
Allemaal kwijt dankzij een hd-crash though.
Ik doe meequote:Op woensdag 9 november 2005 15:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Rond de klok van 21:00 zal ik ff een IP adresje posten hier.
Dude, er staat average onder.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
Op godlike he
En online speel ik niet echt vaak![]()
(vroeger had ik niet echt super internet
)
Ik zou zeggen begin met spelen @ average met auto adjust level.quote:
Dat telt niet, want je eerste kills zijn dan gewoon te makkelijk. Alleen de laatste gaan wat moeilijker, omdat ie dan pas op Godlike staat...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin met spelen @ average met auto adjust level.
En dan als het wat moeilijker word moet je maar eens kijken of er nog steeds average staat![]()
Alleen de laatste?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat telt niet, want je eerste kills zijn dan gewoon te makkelijk. Alleen de laatste gaan wat moeilijker, omdat ie dan pas op Godlike staat...
Ja tuurlijk.. net alsof jij zo goed bentquote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Alleen de laatste?
Na 20 kills gaat het nivo flink omhoog hoor
Heb het zo'n 2 jaar niet gespeeld maar een 1vs1 ga ik niet uit de wegquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Killaht het volgende:
Spelen mensen dit spel nog welleens? Ik heb t 2 jaar online gespeeld elke dag.. ik OWN jullie allemaal..bow down..
Facing worlds , Morpheus enzo was wel lache en ook met capture the flag etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |