Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid krijgt nu te horen dat het geld niet in ondergoed mag worden gestopt ?
IDD Hulde voor roelquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel heeft Chantal zohooohooo door.
Vind ik nog dat ie het snel doet. Met dat roken had de Rookpolitie hem pas door bij zijn 18,5ste peuk, en NOG werd ie niet gepakt.
Je kunt Roel een homo noemen, maar dat geld heeft hij wel degelijk erg terecht verdiend, en heeft hij ons een week super-TV gegeven.
geld stinkt toch alquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid krijgt nu te horen dat het geld niet in ondergoed mag worden gestopt ?
Hij schijnt zich tehebben verluld tegen Dido vanmorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Waarom heeft BB Roels geld laten afpakken dan?
Dat is waar en dit is een klotenstreek, hoe hilarisch ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik nog dat ie het snel doet. Met dat roken had de Rookpolitie hem pas door bij zijn 18,5ste peuk, en NOG werd ie niet gepakt.
Je kunt Roel een homo noemen, maar dat geld heeft hij wel degelijk erg terecht verdiend, en heeft hij ons een week super-TV gegeven.
Die briefjes hebben nu de staat : gevaarlijk chemisch afval.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond het al laag dat hij het nog moest verstoppen nadat hij het had verdiend. Dat was er namelijk niet bij gezegd toen hij de opdracht aannam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |