Je hebt toch goed geschrobt achteraf hoop ikquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Boekelmans het volgende:
om eerlijk te zijn, vind ik die turkse meiden wel wat hebben.
ik ben zelfs met 2 mee naar bed geweest (ongelovig, dat wel), superb-titt'n. TURKSE MOKKELS HUBBA HUBBA GODSDAMN![]()
Heb je het hier over Oversight? Uit welk land komt hij?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
positief over allochtonen...
Niet zo moeilijk.
Mijn kindje is heel schattig (hoogblond haar en blauwe oogjes)en zorgt o.a. voor liefde en humor hier in huis.
Mijn man: brengt af en toe heerlijk wat leven op Fok. Brengt vanmiddag de kinderwagen die ik gekocht heb mee naar huis waar ik ontzettend naar uit heb gekeken. Kookt af en toe heerlijk voor mij. Brengt mij chocolade mousse als ik dat nodig heb. Heeft humor. Heeft ruggegraat.
is gewoon ook een schatje![]()
![]()
Tot zover positieve zaken over mijn allochtoontjes.
Maak er dan iets van als; 'Dan zou de frisse geur-industrie minder omzet draaien'.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef diep-in-de-war het volgende:
allochtonen stinken (ik weet niets positievers te verzinnen)
?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef Renmaestro het volgende:
Zonder hen zouden we nooit zo'n rijke, tolerante, multiculturele samenleving hebben gehad.
zonder allochtonen zouden we dus geen rijke (verscheidenheid) zgn. multiculturele samenleving hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |