stem met arabisch accentquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ben wel benieuwd wat ervoor heeft gezord dat het als een 'verdachte bestelling' gezien werd.
Ik denk eerder dat het een neger was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef DarkDancer het volgende:
5 euro dat het een allochtoon was en moslim!
Nu ga je te ver jong, wie zegt dat het en allochtoon of moslim was je moet niet altijd het slechte denken, ik ben moslim van Bosnische afkomst.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef DarkDancer het volgende:
de kans is aanzienlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Nu ga je te ver jong, wie zegt dat het en allochtoon of moslim was je moet niet altijd het slechte denken, ik ben moslim van Bosnische afkomst.....
Pizza shoarmaquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
Wat is een verdachte bestelling?
Een pizza met teveel uien?
"Ja ehh, ik heb hier alleen 500 Euro dus misschien kunt U wat extra wisselgeld meenemen".quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ben wel benieuwd wat ervoor heeft gezord dat het als een 'verdachte bestelling' gezien werd.
Oh ja tuurlijk, zoiets kan idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
"Ja ehh, ik heb hier alleen 500 Euro dus misschien kunt U wat extra wisselgeld meenemen".
Of zo.
Zou best kunnen al zijn er niet zo veel allochtone politieagenten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef DarkDancer het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zou best kunnen al zijn er niet zo veel allochtone politieagenten.
politie handelt niet zo vaak zonder backup in zit soort gevallen. goede aktie. en nu maar hopen dat ze bloeden. liever een dode gezien.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef KreKkeR het volgende:
Goede actie van de agent, al vind ik wel dat de politie vrij onvoorzichtig heeft gehandeld.
Ik weet niet waar men op heeft gebaseerd dat er sprake was van een dreiging, maar als men dan zo ver gaat dat men een agent stuurt (wat dus een goede overweging bleek te zijn), stuur er dan 2. Een als pizzabezorger en een die onopvallend volgt.
Op de manier waarop men nu heeft gehandeld, heeft de agent onnodig risico gelopen. Niks slechts over deze agent, maar voor hetzelfde geld had de agent zich niet alleen kunnen verweren tegen de twee daders.
(Plus dat men grotere kans zou hebben zo beide daders in 1x te overmeesteren).
Menslievendheid is weer troef deze ochtend!quote:Op woensdag 9 november 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
liever een dode gezien.
OK, weddenschap aangenomen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef DarkDancer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |