Dat klopt wel ja. Wel dezelfde vocale stijl, maar minder elektronisch. Meer akoestisch, experimenteler, meer improvisatie. Zal wel door de gastmuzikanten komen. Wel veel bliepjes, piepje en kraken.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:20 schreef MuadDib het volgende:
Ik nog niet!
Ben ook wel benieuwd wat ik er van vind. Als ik de berichten mag geloven is Blemish ivm Manafon nog een luchtig niemendalletje.
Sylvian heeft zich gedistantieerd van zijn vroegere Japan-periode. Hij zegt dat hij toen een rol speelde.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef MuadDib het volgende:
(en wat een verschil met Adolescent Sex, David Sylvian is van heel ver gekomen.)
Maar Die Stem![]()
Die mag me wat mij betreft 's avonds in slaap en 's morgens weer wakker komen zingen
Ook al was-ie niet uitverkocht ... om nou 150 pleuro's neer te leggen voor een special edition gaat zelfs mij iets te ver...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef OProg het volgende:
Ik heb trouwens vandaag pas ontdekt dat er een speciale Deluxe Versie van is uitgekomen die uitverkocht is.
En ik als verzamel-verslaafde ben nu bezig met de vraag waar ik hem vandaag ga halen.![]()
Ik ook! .. en klinkt dan veel beter..quote:
Hij is weer opnieuw uitgebracht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef OProg het volgende:
Ik heb trouwens vandaag pas ontdekt dat er een speciale Deluxe Versie van is uitgekomen die uitverkocht is.
En ik als verzamel-verslaafde ben nu bezig met de vraag waar ik hem vandaag ga halen.![]()
Hoe was het ook weer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |