abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32127108
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:14 schreef j0rrit het volgende:

[..]

80 is het minimum op de snelweg.
80 is de minimum invoeg snelheid om zo het verkeer niet te hinderen (heb ik tenminste geleerd bij m'n theorielessen)

Er is verder geen minimum, al kun je wel beboet worden zoals al eerder gezegd is.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_32199352
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

80 is de minimum invoeg snelheid om zo het verkeer niet te hinderen (heb ik tenminste geleerd bij m'n theorielessen)

Er is verder geen minimum, al kun je wel beboet worden zoals al eerder gezegd is.
Dat is echter geen officiele regel

Het is dus zo, en degene die het niet geloven moeten nog maar eens opnieuw theorieexamen doen

Op de autoweg/snelweg is geen minimumsnelheid. Echter, je voertuig moet in staat zijn (en toegestaan zijn) minimaal 60 km/u te rijden op de snelweg, en 50 km/u op de autoweg.
Als je 50 rijdt terwijl de rest van het verkeer 120 rijdt, zul je echter een boete krijgen vanwege het (mogelijk) in gevaar brengen van jezelf of anderen (artikel 5).
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:36:50 #43
80382 manny
30 is best veel
pi_32203263
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mensen die met 80 invoegen moeten ze van de weg afhalen. Maar das een andere discussie denk ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')