abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 23:26:19 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32103559
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef Sanne het volgende:
For old times sake:

BBfokkers meeting?
BBFokkers meeting deel 2
Best wel jeugdsentiment.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:27:07 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32103583
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Best wel jeugdsentiment.
Ik kon het napraat topic niet vinden. Jij misschien wel?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 9 november 2005 @ 09:09:35 #28
242 Pinball
Electric Monk
pi_32108858
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef MissX het volgende:
Ik ben al in geen 5 jaar op een fokmeeting geweest, misschien waag ik me er weer is aan
Ik ook niet, misschien ik ook wel.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:11:31 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32108883
Misschien.
pi_32110490
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef StephanL het volgende:
Niet eens bij het huis
Aalsmeer is niet handig voor mensen die met het openbaar vervoer komen.
pi_32110586
Voor mij is het een thuiswedstrijd dus ik kom zeker
  woensdag 9 november 2005 @ 10:46:57 #32
242 Pinball
Electric Monk
pi_32110856
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef regenworm het volgende:

Aalsmeer is niet handig voor mensen die met het openbaar vervoer komen.
Amsterdam ook niet. Dat laatste stuk moet je altijd zelf lopen als je trein weer eens ontspoord is.
En met de auto is Amsterdam ook niet echt handig, om maar eens een understatement te gebruiken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32111230
Wat stel jij dan voor, Pinball?

Voor mij is het allemaal toch 'ver weg'. En tussen 'ver weg' en 'iets minder ver weg' zit meestal niet zoveel verschil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 november 2005 @ 11:03:17 #34
242 Pinball
Electric Monk
pi_32111349
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat stel jij dan voor, Pinball?

Voor mij is het allemaal toch 'ver weg'. En tussen 'ver weg' en 'iets minder ver weg' zit meestal niet zoveel verschil.
Voor mij is Rotterdam goed te doen met fiets en/of OV.

Nee joh, Amsterdam is okee (voor dit doel dan). Ik zit alleen regenworm te stangen, alvast warming up voor de meet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32111451
nu al
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 november 2005 @ 11:10:28 #36
242 Pinball
Electric Monk
pi_32111556
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef Isabeau het volgende:
nu al
Op tijd beginnen.

Overigens vind ik Utrecht ook prima hoor, om tukkers en zo tegenmoet te komen. Moeten die lamzakken uit A'dam ook een keer hun stadje uit.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32112252
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:03 schreef Pinball het volgende:

[..]

Voor mij is Rotterdam goed te doen met fiets en/of OV.

Nee joh, Amsterdam is okee (voor dit doel dan). Ik zit alleen regenworm te stangen, alvast warming up voor de meet.
Je kan je auto parkeren in de parkeergarage van de Bijenkorf.
Of bij het centraal station zijn twee parkeergarages alleen is het niet goedkoop.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:46:37 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_32112631
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef regenworm het volgende:

Je kan je auto parkeren in de parkeergarage van de Bijenkorf.
Of bij het centraal station zijn twee parkeergarages alleen is het niet goedkoop.
Bedankt voor de tip, maar no way dat ik met de auto naar Amsterdam ga. Sta ik eerst een jaar in de file om vervolgens mezelf scheel te betalen aan parkeergeld, nieuwe radio en ruitjes, of je wordt door de politie zélf weggesleept omdat er iets van waarde in je auto ligt.

Daarnaast kan ik dronken absoluut niet rijden, en tegelijkertijd denk ik dat dat wel de gemoedstoestand is waarin jullie allemaal het best te pruimen zijn. Treintje dus maar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:08:48 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32116823
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:

[..]

Op tijd beginnen.

Overigens vind ik Utrecht ook prima hoor, om tukkers en zo tegenmoet te komen. Moeten die lamzakken uit A'dam ook een keer hun stadje uit.
ietsje centraler zou idd wel prettig zijn
maar goed... tis voor een goed doel enzo
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32117296
ik kan niet

heb de zondag erna clubkampioenschappen waar ik veel te vroeg voor op moet
hardcoholic
  woensdag 9 november 2005 @ 21:17:02 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32128881
Of je zet je auto bij mij neer en we gaan samen met het OV.
Gratis parkeren.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32128972
Ik ben ooit lang geleden op een meeting geweest in Rotterdam. Bij Plan C, met allemaal oud-bewoners. Inclusief een column van Nico Dijkshoorn voorgelezen door Bart en Sabine. Dat was toch ook vanuit hier? Ik stel voor, doe nog eens zoiets
Back in business.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:48:38 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32129853
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Shirley het volgende:
Ik ben ooit lang geleden op een meeting geweest in Rotterdam. Bij Plan C, met allemaal oud-bewoners. Inclusief een column van Nico Dijkshoorn voorgelezen door Bart en Sabine. Dat was toch ook vanuit hier? Ik stel voor, doe nog eens zoiets
De Bad Brother meeting in plan C!!!
Daar was ik bij!

Dat was inderdaad een gaaf feest. Met een hoop bekenden. (Bart, Ruud, Karin, Mona, Sabine, Anouk, Bianca, Cyrille, Annet, Ferdi, Koos, Robin (Bad Brother stelde me voor als zijn grooste fan).

En de meeting in Scheveningen met Kelly, Andries en Diane was ook heel leuk. En Tanja niet te vergeten.

Maar het leukst blijven voor mij toch gewoon de users. Het apies kijken heb ik wel een beetje gehad, ik voel geen enkele behoefte om deze bewoners te leren kennen. Die van BB4 ook niet trouwens. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen leuk zou zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 9 november 2005 @ 21:51:16 #44
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32129934
Maar die meeting was dus door Bad Brother georganiseerd.
En werd hier op Fok! trouwens totaal niet serieus genomen, meen me zelfs nog een post van Danny daarover te herinneren.

Wie het kan organiseren is welkom. Ik doe het iig niet, maar zal er zeker bij zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32133177
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef Sanne het volgende:

[..]

De Bad Brother meeting in plan C!!!
Daar was ik bij!

Dat was inderdaad een gaaf feest. Met een hoop bekenden. (Bart, Ruud, Karin, Mona, Sabine, Anouk, Bianca, Cyrille, Annet, Ferdi, Koos, Robin (Bad Brother stelde me voor als zijn grooste fan).

En de meeting in Scheveningen met Kelly, Andries en Diane was ook heel leuk. En Tanja niet te vergeten.

Maar het leukst blijven voor mij toch gewoon de users. Het apies kijken heb ik wel een beetje gehad, ik voel geen enkele behoefte om deze bewoners te leren kennen. Die van BB4 ook niet trouwens. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen leuk zou zijn.
Ja dat was echt superleuk! Kreeg zelfs nog van de man van Karin volop muntjes om drinken te halen Maar dat was dus van Bad Brother....
Maar idd, als iemand zoiets kan organiseren, voel je vrij, dan kom ik ook!
Back in business.
pi_32133365
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef Sanne het volgende:


For old times sake:

BBfokkers meeting?
BBFokkers meeting deel 2
OMG Ik zie nu dat ik met dat idee kwam.
was erg leuk die avond.
Komt golfen nog op fok eigenlijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 10-11-2005 09:17:59 (emailadres verwijderd) ]
pi_32133602
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef Sanne het volgende:


For old times sake:

BBfokkers meeting?


die meeting met Gert-Jan uit BB3 was lachen

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 10-11-2005 09:18:29 (emailadres verwijderd) ]
Viper 4 life
  donderdag 10 november 2005 @ 00:22:08 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32135531
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef Showtime het volgende:

[..]



die meeting met Gert-Jan uit BB3 was lachen
Lievie, wil je mijn mailadres uit die quote hierboven halen? Ik was hem vergeten te editten, en ik hou mijn account liever spamvrij.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32139965
Ik heb mijn laatste nachtdienst op 9 december 10 december vrij.

Ik heb alleen geen auto en de laatste trein gaat om 23:36 dus daar moet ik nog een oplossing voor verzinnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32140840
Helaas kom ik nog niet zo heel lang op FOK en ik zie mezelf alweer helemaal in een hoekje staan en na een uurtje of twee weer huiswaarts gaan. Ik kom wel bij de volgende meeting
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')