jij woont nog thuis zekerquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef Burbo het volgende:
Voortaan toch maar op tijd de huur betalen zeker
ja precies, dat kan gelukkigquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef dutchmage het volgende:
en als je kan aantonen dat er al 2 maanden betaald zijn worden die denk ik wel in mindering gebracht., moet je het wel aan kunnen tonen hedmv bankafschrift
ouch, en gewoon dooerbetaald.?en het te late bedrag alsnog gestort.?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja precies, dat kan gelukkig
probleem met een betalingsregeling is dat die al eerder getroffen is
we konden toen een keer niet op tijd betalen en op dat moment werd de betalingsregeling dus beëindigd...
Bedankt...ik weet niet precies hoe het zit met dat te late bedrag. ik zal het eens aan mijn moeder vragenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:37 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ouch, en gewoon dooerbetaald.?en het te late bedrag alsnog gestort.?
zo ja hebben ze geen poot op te staan, je blijft immers betalen. ook al is het te laat..
ik zou ze nog eens bellen, en vragen of ze nogmaals akkoord gaan..
succes in iedergeval
Tja, helaas denken debiteuren wel vaker dingen 'zeker te weten'. Echt aantoonbaar met bankafschriften? Overgemaakt op de goede rekening? Niet later weer teruggestort om een of andere reden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
Op een bijgevoegd achterblad staat een overzicht van de huurbedragen waaruit de hoofdsom is opgebouwd. Daarbij staan ook twee maanden waarvan de huur volgens mijn moeder zeker al is voldaan. Dat zou dus betekenen dat het bedrag dat vermeld wordt in de dagvaarding incorrect is en dat het in feite om een bedrag gaat dat ongeveer 900 euro lager ligt.
Als het huidige bedrag te hoog is, en je kunt dat aantonen met kopietjes van bankafschriften, sure.quote:Moeten wij dit aan de deurwaarder melden
Kan niet.quote:de vordering nietig laten verklaren
Heb je met deze deurwaarder al eerder een betalingsregeling gehad? Is daar al een flink gedeelte op betaald? Hoe oud zijn de vorderingen? Kun je aantonen dat je nu wél in staat bent om de termijnen te betalen?quote:Wat wij graag willen is de huurachterstand middels een betalingsregeling voldoen. Een bedrag van dat formaat is namelijk veel te groot om in enkele dagen op te hoesten.
Regel bewijs dat die 2 betalingen waar je het overhebt ook echt gedaan zijn. Bv door een afschrift van de bankrekening te overleggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja precies, dat kan gelukkig
probleem met een betalingsregeling is dat die al eerder getroffen is
we konden toen een keer niet op tijd betalen en op dat moment werd de betalingsregeling dus beëindigd...
proberen kan altijdquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik gok dat de schuldeiser dan ook absoluut niet staat te springen om weer een betalingsregeling te treffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |