Ik installeer nooit ploppablesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zie ik dan zo weinig plopable's in mijn menu's ?
ik installeer wanneer mogelijk aaltijd allebei... maar vind het toch vreemd..
Als ze ploppable zijn verschijnen ze zo goed als altijd in je monumentenlijst. Maar wel vreemd dat als ze toch ploppable zijn, dat ze dan nergens opduiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zie ik dan zo weinig plopable's in mijn menu's ?
ik installeer wanneer mogelijk aaltijd allebei... maar vind het toch vreemd..
ga straks gewoon nog een keer kijken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als ze ploppable zijn verschijnen ze zo goed als altijd in je monumentenlijst. Maar wel vreemd dat als ze toch ploppable zijn, dat ze dan nergens opduiken.
Volgens mij 3x3, kan ook 3x2 zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:26 schreef nilsie het volgende:
hoe groot moet je de comerciale gebieden hebben om media markt er in te kunnen laten bouwen
( uit zich zelf )
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef mschol het volgende:.....
simcity 4 staat wel in me software lijst maar niet meer in me start menu/bureublad ...matig...
nu moet ik moeilijk doen om em op te starten
wilde ik even weten want hij is nog steeds niet verschenen in mijn stedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij 3x3, kan ook 3x2 zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:20 schreef nlboy het volgende:
Ik moet maar eens weer SimCity 4 gaan zoeken, als ik dit zo allemaal lees heb ik er weer helemaal zin in.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik heb je zeker gemist met je bouwkundige ogen.
ZIjn er zo te zien in ieder geval een aantal van NDEX. Al zal je dan zelf maar even moeten zoeken welke het precies zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat?
Maargoed. Die gebouwen die BlaZ heeft, weet iemand hoe zijn hoge gebouwen heten?
Aan jou heb ik echt watquote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
ZIjn er zo te zien in ieder geval een aantal van NDEX. Al zal je dan zelf maar even moeten zoeken welke het precies zijn.
Al kwam er nog één gebouw me bekend voor die dacht ik niet van NDEX is. Volgens mij heb ik die zelf ook, maar daar zal ik later wel naar kijken.quote:
Even volbaggeren dan maar? Jij maakt toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al kwam er nog één gebouw me bekend voor die dacht ik niet van NDEX is. Volgens mij heb ik die zelf ook, maar daar zal ik later wel naar kijken.
Topic is bijna vol
Is goed. Heb ook de OP weer wat geüpdate.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Even volbaggeren dan maar? Jij maakt toch?
Nice. Nou maak het maar op hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is goed. Heb ook de OP weer wat geüpdate.
OKéquote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. In de laatste post wel even de link naar het nieuwe topic vermelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |