Nope kan niet!quote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef Cerbie het volgende:
Een road kun je toch niet op een highway aansluitenPak de avenue, laat deze 1 vakje op het einde van de highway en 1 vakje op de grond, en trek een stukje rechtdoor van de highway af. Dat moet werken
Hier kan je die snowpatch en texturepatch vinden. Als je andere rocktextures wil gebruiken moet je wel Terrain Textures uitvinken. En om de sneew te installeren moet je bij Terrain Parameter kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welke patch bedoel je?
En ElmarO. Linkje naar de snowpatch?
Dat doe ik ook maar ik dacht dat ik op plaatjes hier wel degelijk eens een echte rechtstreekse aansluiting heb gezien.quote:Nope kan niet! Wat ik altijd doe is een street te koppelen aan een avenue en dan die koppelen aan een highway
Wat is duur? Even een bankje in je stad en je hebt er geen kijken naarquote:Op zondag 25 december 2005 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar ik dacht dat ik op plaatjes hier wel degelijk eens een echte rechtstreekse aansluiting heb gezien.
Wat ook kan is een klaverblad aanleggen en de highway in een avenue over laten gaan, maar dit is duur en kost te veel grond.
Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als op onderstaand plaatje?quote:Op zondag 25 december 2005 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar ik dacht dat ik op plaatjes hier wel degelijk eens een echte rechtstreekse aansluiting heb gezien.
Wat ook kan is een klaverblad aanleggen en de highway in een avenue over laten gaan, maar dit is duur en kost te veel grond.
Ik heb een stuk of 5 steden, waar het economisch zeer voor de wind gaat en gebruik nooit dergelijke trucs.quote:Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is duur? Even een bankje in je stad en je hebt er geen kijken naar
Nee dit bedoel ik niet. Ik bedoel een Kruisende avenue/highway op elkaar aansluiten door middel van op- en afritten. Dat heb ik ook 'ergens' gezienquote:Op zondag 25 december 2005 11:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als op onderstaand plaatje?
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05510/Naamloos-1kopie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zelf maak gebruik van de Network Addon Mod dus misschien kan het alleen via deze mod, maar dat durf ik niet te zeggen. Bij die highway naar One-Way Road heb ik er zelf wel een stuk ground highway bij moeten plaatsen, maar bij de avenue was dat niet nodig.
Als je het introfilmpje weg wil hebben moet je dit doen:quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie. Ik heb problemen nu ik Sim City weer eens wil gaan spelen. Het opstarten van het spel lukt, maar na het selecteren en opstarten van een nieuwe stad plopt hij meteen terug naar Windows. Iemand?
En weet iemand nog hoe ik de intro kon uitzetten>
evbent viewer windowws:quote:Op zondag 25 december 2005 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar vind ik die eventviewer/error log van windows/simcity 4
In het snelweg-opritten-menu kun je met TAB verschillende op- en afritten selecteren. Zonder mods/cheats whatever.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een simpele vraag.
Hoe sluit ik avenues netjes rechtstreek op een highway aan? Ik kan die mogelijkheid niet vinden, alleen roads met een oprit.
je moet een highway neerleggen.. met voldoende ruimte eromheen voor op- en afritten, dan een avenue eronder door en dan komt als het goed is de vraag of je op-en afritten erbij wiltquote:Op zondag 25 december 2005 17:18 schreef Arjan het volgende:
[..]
In het snelweg-opritten-menu kun je met TAB verschillende op- en afritten selecteren. Zonder mods/cheats whatever.
Ja dat is de oplossing.quote:Op zondag 25 december 2005 17:18 schreef Arjan het volgende:
[..]
In het snelweg-opritten-menu kun je met TAB verschillende op- en afritten selecteren. Zonder mods/cheats whatever.
Ik zie er niets over staanquote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
evbent viewer windowws:
start-> uitvoeren-> eventvwr
de logs van sc4 in de installatie directory van sc4
sorry?quote:Op zondag 25 december 2005 22:23 schreef BillGates het volgende:
domme vraag misschien, maar waar kun je eigenlijk complete steden downloaden?
voor sc 2k en 3k was/is er heel veel te vinden, voor sc4 bijna niks
ow heheh heb ik dan verkeerd uitglegd..:quote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie er niets over staanAls ik een logboek wil openen in de dir van SC4.
simtropolis alleen maar maps, geen volgebouwde steden.quote:
op simcity.com kan je ook mappen downloaden die zijn volgebouwdquote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef BillGates het volgende:
[..]
simtropolis alleen maar maps, geen volgebouwde steden.
liefst nog modellen van bestaande steden
die zijn dom. en het zijn er ook maar een paar. daarnaast houden die geen archief bij.quote:Op maandag 26 december 2005 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
op simcity.com kan je ook mappen downloaden die zijn volgebouwd
Tijd snel zetten is af en toe wel een optie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef Mr_Booze het volgende:
Nog een vraag.. in de eerste 3000 inwoners groeit je stad heel snel nu zit ik rond de 4000 en 5000 maar het wordt nu duurt het steeds langer voordat er mensen gaan wonen in de aangewezen gebieden van me..![]()
Moet je dus gewoon de tijd op snel zetten ofzo? Is afwachten het key-word?![]()
Dit ziet er brrrruuuuuut uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef BlaZ het volgende:
Hier een skylinetje aan de rand van me stad.
[afbeelding]
Beter geheugen kopen. Serieus. Simcity vreet geheugen en vreet ook alles wat er op de reepjes voorradig is. Het is dan ook waarschijnlijk dat memtest86 eveneens fouten aangeeft. De meeste simcity-crashes zijn te wijten aan slecht geheugen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:09 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn Simcity crasht iedere keer
Dit gebeurt vooral wanneer er veel geheugen geswapped moet worden, bijv. met in- en uitzoomen.
Who knows tha solution?![]()
![]()
Eerste stad is altijd een "probleem".quote:Op woensdag 28 december 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit ziet er brrrruuuuuut uit.
Ben weer opnieuw begonnen. Maar ik krijg mijn eerste stad niet op gang. Gebouwen blijven klein.
Is er misschien een noINDUSTRY mod?
Of kan iemand mij een stadje 'lenen'
Klopt. Dus als je een bericht krijgt voor 'een goed nabuurschap' gewoon dus gelijk aan beginnen?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Eerste stad is altijd een "probleem".
Je kan het beste een stuk of drie steden bij elkaar beginnen. Op een gegeven moment komt de boost vanzelf in één van de steden. De rest volgt dan vanzelf ( *ook weer zin heeft op dit onchristelijke uur van de dag).
Mooi taalgebruik hequote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Dus als je een bericht krijgt voor 'een goed nabuurschap' gewoon dus gelijk aan beginnen?
Ik doe dat nu niet. Heb gewoon vuile industrie en mijn inwoners in 1 gedeelte (map) gezet. wel met een groot afstand daar tussen in.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:05 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mooi taalgebruik he.
Ik ga normaliter nooit in op noaberschop. Als de regio loopt, pak ik zo'n klein stukje grond om daar veel vieze energiecentrales en afvalbergen te bouwen. Vanaf die "stad" (0 inwoners) trek ik zoveel mogelijk stroomtouwtjes naar de buren, vanwaar ik dan de stroom kan afnemen als ik die stad weer speel.
Uiteindelijk is dat ook maar een tijdelijke oplossing, want voor echt schone stroom kom ik toch terecht bij waterkrachtcentrales, en die speel je alleen met mods (via simtropolis etc).
Wat hij zei, het liefst 1GB, 512MB is niet genoeg voor de grotere/vollere mappen.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Beter geheugen kopen. Serieus. Simcity vreet geheugen en vreet ook alles wat er op de reepjes voorradig is. Het is dan ook waarschijnlijk dat memtest86 eveneens fouten aangeeft. De meeste simcity-crashes zijn te wijten aan slecht geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |