quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij is Maikuuul nu heel pissig![]()
Morgen vroeg eerst nog droog, in het begin van de middag volgt er vanuit het ZW een klein regengebied, voor de rest spreekt het voorzichquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
speedy, weet jij of het morgenvroeg gaat regenen in de Acherhoek?![]()
Jij bent verdomd langzaamquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Jong homo, ik zou die openenwhehe vuillak
PUB SlowChat #416 Toeneerst ! dat waren nog eens tijden.
Mooi, 's middags zit ik toch op school of thuisquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vroeg eerst nog droog, in het begin van de middag volgt er vanuit het ZW een klein regengebied, voor de rest spreekt het voorzich
Ach, je kan wel blijven Fok!ken. Met mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef saaw het volgende:
nadeel aan niet zelf koken is dat je moet wachten
dat s waarquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, je kan wel blijven Fok!ken. Met mij
Oke danquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi, 's middags zit ik toch op school of thuis![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar ik wil eten
en ik word omringd door ongelofeloos stonede mensen terwijl ik half probeer scheikunde te leren
Maar ik heb ook nog steeds hongerquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar ik wil eten
en ik word omringd door ongelofeloos stonede mensen terwijl ik half probeer scheikunde te leren
Ik ben om 5:45 al wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan
Trouwens: Elke ochtend tussen 6 en 7 post een het weerbericht
verkapte ik-heb-een-goede-videokaart-postquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg mensen ik ga maar weer eens battlefield 1942 spelenchecken of ik mijn 1337e skills niet kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |