En straks gaat ie nog opslag vragen voor de tijd dat ie onderweg isquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef Modus het volgende:
Een auto van de zaak èn reiskostenvergoeding?.
Dat is net geen 1000e na 3 jaar. Kan je wel een mooie nieuwe 2 wieler van kopen na die tijd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Herkauwer het volgende:
Ik krijg 18 cent per kmEn vanaf januari geldt dat ook voor fietsen
Dat wordt dan 4 km per dag declareren
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en hij betaalt een deel van de diesel.
dat heeft niks met de reiskosten te maken.,
Begin een taxibedrijfje en neem iedere ochtend als je naar je werk gaat een klant mee, laat die de kosten plus wat extra's betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij heeft alleen de btw betaald en hij betaalt een deel van de diesel. maar dat is niet meer dan normaal met deze brandstofprijzen. dat heeft niks met de reiskosten te maken.,
en wie betaalt die reiskosten ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Loop toch naar de maan BHFH... vroeger waren je topics tenminste nog leuk.
Volgens mij is brandstofvergoeding toch echt een essentieel bestanddeel van reiskosten, naast afschrijving, verzekeringen, belastingen en onderhoud...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij heeft alleen de btw betaald en hij betaalt een deel van de diesel. maar dat is niet meer dan normaal met deze brandstofprijzen. dat heeft niks met de reiskosten te maken.,
tis een hoax zeg ik je...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Braamhaar het volgende:
Niet zeiken bhfh, wees blij dat íemand jóu werk geeft!
Die zit in je Ctrl-V heh?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we even serieus en ontopic verder dicussieren!
tot 10 kilometer moet je blij zijn dat je uberhaupt nog wat krijgt aan reiskosten vergoeding. Maar die 26 euro lijkt me goed dekkend voor de kosten die jij moet maken om van en naar je werk te komen. Heel simpel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn baas wil mij niet meer reiskosten geven dan 26 euro per maand. Ik woon op ongeveer 10 kilometer van mijn werk. Is dit normaal?? als ik bereken hoeveel ik aan kosten heb is dit namelijk meer dan 26 euro. Mijn baas zegt dat hij 26 euro "genoeg" vindt en daar moet ik het dan maar mee doen.wat vinden jullie hiervan, is dit een normaal bedrag voor 20km per dag en hoeveel krijgen jullie???
Ik krijg per maand 227,5 EURO voor gemiddeld 3200 km per maand. (ga uit van 16 werkbare dagen per maand)quote:Op woensdag 9 november 2005 16:28 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik krijg 80 euro voor 2200km per maand![]()
Same herequote:Op donderdag 10 november 2005 08:07 schreef BobRooney het volgende:
Ik krijg alles volledig vergoed, en dat is op dit moment, 228 euro per maand...voor mijn maandkaart
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef overhyped het volgende:
ik woon 50 km van mijn werk met 0 vergoeding, maar ach, een prima salaris, dat dan weer wel![]()
EN een prima salaris... + 45 vrije dagenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:21 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Same herevandaar dat bedrag 227,50 (~228)
Als jij niet bij de overheid werkt...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:20 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
[..]
EN een prima salaris... + 45 vrije dagen![]()
Bij mij op mijn werk is het wel zo geregeld dat je het max bedrag krijgt wat de werkgever belastingvrij kan geven. Nou woon ik ongeveer 80 km van mijn werk af en haal ik dat dus nooit als ik met eigen vervoer zou komen. OV wordt wel volledig vergoed dus nu heb ik een jaartrajectkaart waar ik dus ook op mijn vrije dagen gebruik van kan makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:07 schreef bbstreams het volgende:
gewone harde eisen stellen minimaal 50-50 van de werkelijk gemaakte kosten, en laat de baas maar opdraaien voor BTW, is zakelijk gezien immers aftrekbaar. ga nooit zomaar akkoord met enkel cao adviezen.
http://www.loonwijzer.nl/index.php?pag=reiskosten
in mijn eigen ogen is vervoer van personeel een zakelijke aangelegenheid, ik vind dat we daar in nederland veel te soft over zijn. veel mensen tuffen zelfs op eigen kosten naar werk terwijl de benzine al duur genoeg is.
Is it that clear?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Als jij niet bij de overheid werkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |