quote:Ik krijg meteen weer 'flashbacks' inderdaad. Ik weet ook nog dat ik op een hele simpele zx-spectrum kleine spelletjes zat te doen en meteen al helemaal verslaafd was. Zelfs een tijdje zo erg dat ik spelletjes ben gaan schrijven in basic. Later de MSX en meer van dat soort apparaten uit het 'stenen tijdperk'...
Op zaterdag 10 november 2001 22:24 schreef Sanshine het volgende:
22.20
De stream aan de arme kant schakelt naar de woonkamer waar Sandy, GJ en Ed zijn. GJ vertelt Ed over de spelcomputers van vroeger, de Commodore en de Atari. Da je dan bandjes moest inladen en je soms wel 15 minuten moest wachten voor ie daarmee klaar was.
quote:Ja, en we hadden ook het tennisspel, het streepje was jij, de speler, en het streepje werd steeds kleiner, totdat hij hetzelfde formaat als de bal had, die je tegen de muur moest spelen...zucht, dat waren tenminste nog begrijpelijke spelletjes
Op zaterdag 10 november 2001 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]Ik krijg meteen weer 'flashbacks' inderdaad. Ik weet ook nog dat ik op een hele simpele zx-spectrum kleine spelletjes zat te doen en meteen al helemaal verslaafd was. Zelfs een tijdje zo erg dat ik spelletjes ben gaan schrijven in basic. Later de MSX en meer van dat soort apparaten uit het 'stenen tijdperk'...
quote:LOL... Ik ben nog steeds liefhebber van de simpele spelletjes.... Tegenwoordig krijg je bijna niets meer zonder een 150 pagina's tellend handboek erbij... Laat mij dan maar lekker pinballen of wat monstertjes neerknallen in Doom ..... (speel de laatste maanden helemaal niets meer trouwens...)
Op zaterdag 10 november 2001 22:32 schreef femalehunter het volgende:
dat waren tenminste nog begrijpelijke spelletjes
quote:Ik weet het! Ik vind het alleen wel zonde voor die 2.50 van Funnie. Ik hoop dus echt dat er zometeen nog iets gaat gebeuren. Misschien een knokpartij tussen Leo en Frank... Of Andries die even bij Diane in bad springt...
Op zaterdag 10 november 2001 23:06 schreef Han1313 het volgende:
Ik had beter m'n knaak kunnen sparen voor morgen als het feest voor Andries is. Het is nu momenteel enorm saai. De gespreksonderwerpen zijn ronduit slaapverwekkend.
quote:Erg mooi stuk verslag
Door scanman01 - zaterdag 10 november 2001 23:18
Frank zit relaxt op de poef en stuurt zijn digitale autootje nog maar eens scherp door de bocht. Andries ligt languit op de bank en volgt alles op de voet. Daar komt weer een bocht aan. Het zweet staan Frank in de handen. Met een vrije hand veegt hij even de zweetdruppels van zijn voorhoofd. De bocht komt nu erg dichtbij... Hij laat het gaspedaal iets los... daar komt de bocht. Frank geeft nog iets minder gas... de wielen beginnen een beetje te piepen als hij voorzichtig wat begint bij te sturen. Opeens realiseert Frank zich geschrokken dat hij nog net iets te hard gaat om de bocht te halen. Met bezweette handen trapt hij het rempedaal nog iets verder in en gooit het stuur om. De banden piepen... de achterkant van de auto trekt een beetje scheef. Frank's auto hangt nu in de bocht.. De linkerbanden komen iets van de grond en
met alle macht probeert hij de wagen niet te laten omslaan. De banden gieren en Frank is bijna door de bocht. Nog een laatste rukje aan het stuur .... en .......
"Nog iemand wat drinken?", vraagt Andries.
"Ja, toe maar", zegt Frank.
quote:De camera zoomde er ook behoorlijk onbeschaamd op in. En dat terwijl ze in de badkamer alles uit de kast halen om maar geen borsten of kontjes in beeld te krijgen. Beetje vreemd die regie van BB...
Op zaterdag 10 november 2001 23:32 schreef Han1313 het volgende:
Diane heeft een erg open truitje aan en we kijken weer zo tegen haar voorgevel aan.
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:25 schreef scanman01 het volgende:
(off-topic) Ethel, het was Diane die Coos nadeed... Maar aangezien jij dat niet zag, heeft ze het dus erg goed gedaan!!!(/off-topic)![]()
Ik zie het nu ook dankzij de screenshot! Heb het maar snel even veranderd dus!
Was wel leuk om te zien!! En leek ook echt!!
quote:Sanshine, jij enorm bedankt voor je grote bijdrage vanavond aan de verslagen!!! Erg leuk om te lezen! Je hebt het verdiend om te gaan slapen, weltrusten!
Op zondag 11 november 2001 00:52 schreef Sanshine het volgende:
Ik stop er zo mee, verlang erg naar mijn mandje.
Nachtploeg succes!
quote:Voor iemand die zelf zo hard kan schreeuwen als Pascal met ik ook lachen
Op zondag 11 november 2001 01:14 schreef Ethel het volgende streamverslag:Pascal: klopt, dan hadden wij jou (tegen Frank) ermee in getrokken. Ik denk dat ehh , ehh, jij bent heel erg met je mond, en daar laten ze zich door afschrikken, en ehhh, ehh als iemand tegen mij gaat schreeuwen, dan ga ik lachen en ehh ehh, als iemand nog harder gaat schreeuwen, dan ehh ehh ga ik nog harder lachen. En Diaan is een heel lief meisje die zich onder laat sneeuwen. En als je haar lelijk eendje gaat noemen, en dan tig keer, dan ehh, gaat zij erover nadenken.
Diane: klopt, dat vind ik niet leuk.
Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)
Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
quote:Ho,Ho,Ho: dat de bewoners slapen, betekent nog niet dat jij ook naar bedje toe kan, want vergeet niet dat jij WAAKDIENST hebt
Op zondag 11 november 2001 02:24 schreef Trifle het volgende:
snurk, zucht, gaaaap aan beide kanten, arm en rijkmorgen zal ik wat vroeger op de dag komen en even goed gaan streamen en wat plaatjes erbij gooien
Succes!
Ik blijf trouw tot de streams zijn afgelopen *gaaaaap*
quote:Thats the spirit!
Op zondag 11 november 2001 02:30 schreef Trifle het volgende:
Ik zou niet durven.....Ik blijf trouw tot de streams zijn afgelopen *gaaaaap*
quote:Geen flauw idee, misschien eerste NL BB baby? 10 sec. Frenk en zwanger? Issie wel erg potent ;p
Op zondag 11 november 2001 02:22 schreef Ethel het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen dat Diane haar negende pil slikt en tegen Danielle zegt dat ze al 2 weken overtijd is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
quote:Dat kan niet hoor Ethel want na het verliezen van de fietsbattle zei ze dat ze ongesteld was.
Op zondag 11 november 2001 02:22 schreef Ethel het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen dat Diane haar negende pil slikt en tegen Danielle zegt dat ze al 2 weken overtijd is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
Inseinen mag ook als:
Er een motie van uitdaging start
Ed aan GJ gaat vertellen wat de plannen van PaCo zijn
Kelly gek wordt en besluit het huis te verlaten
Diane zich niet meer kan inhouden en Andries grijpt
Pascal en Coos 'uit de kast' komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |