gewoon denken: FUCK THE RULESquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Die bash hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel is aan de rol. Hij zeikt nu Sinterklaas af.
Loopt wel lekker soepeltjes door zo...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Vieren Jehova's geen sinterklaas?
Ze denken vast dat Menno Sinterklaas isquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die bash hebben we nog niet gehad.
Wat een saaie mensen zijn dat dan.... en maar een voet tussen mijn deur zetten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verderquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef Day het volgende:
Joost irriteert zich mateloos aan Roel.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verder
houtenklaasquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef Giggio het volgende:
dat doe je je kinderen toch niet aan: ROB als de Sint...
Zou het Roel bash dag wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Als je het niet leuk vindt ga je toch lekker in Duitsland wonen. Daar vieren ze geen Sinterklaas. Weer een debiel minder"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |