Dat probeer ik ook aan te geven, het systeem dat Danny Blind voor ogen heeft, mist de belangrijkste aspecten van het succesvolle systeem dat Louis van Gaal in de periode 1994-1996 hanteerde.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Mr.Johnson het volgende:
Het ligt niet zo zeer aan het systeem maar meer aan de invulling er van. Blind heeft het er altijd over dat 433 de beste veldbezetting geeft maar dan houdt hij geen rekening met rennende backs. Ik denk dat het 'oude' systeem dat onder Van Gaal werd gespeeld een veel logischer veldbezetting tot gevolg heeft. Dan heb je overal driehoekjes op het veld en kan je pas echt goed positiespel spelen.
Everton zegt vast ja tegen een ruil met Charisteas en Galasek.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:19 schreef Nashje het volgende:
Ik blijf voorstander om Van der Meyde terug te halen.
Luirink rechtsback? Landzaat op 10? John uit vorm en Ron overschat centraal? Hoe vaak kijk jij naar wedstrijden?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
---------------Stekelenburg------------------------
---------Heitinga------------Vlaar------------------
Luirink-------------------------------Emanuelsson
-------------------Maduro---------------------------
De Jong------------------------------------Sneijder
-------------------Landzaat-------------------------
-----------Babel-----------Huntelaar---------------
Dit lijkt mij nou eens een leuk team.
Ach, dat gebeurt al jaren. Typisch Nederlands, denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef Cart_man het volgende:
En waarom wordt Luirink zo gehyped na een paar goede wedstrijden?
Ok, over Vlaar wil ik nog discussiëren. Je kunt me ook nog wijs maken dat Heitinga snel is en een behoorlijke pass heeft. Maar Heitinga en beresterk in dezelfde context?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik oordeel spelers niet op enkele wedstrijden cultje...
Zoals zjroen je nou ook al een eeuwigheid probeert uit te leggen is Heitinga gewoon een bere sterke verdediger. En als JIJ iemand overschat vind hoef je die mening niet aan anderen op te dringen hoor, maar dat heb ik je ook al vaker gezegd.
Maar ja, daar ben je nou psv'er voor, hardleers...
Farfan vliegt er zo overheen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, over Vlaar wil ik nog discussiëren. Je kunt me ook nog wijs maken dat Heitinga snel is en een behoorlijke pass heeft. Maar Heitinga en beresterk in dezelfde context?Die vent wordt nog door Farfán omver gelopen.
asjeblieft niet zegquote:Op donderdag 10 november 2005 15:19 schreef Nashje het volgende:
Ik blijf voorstander om Van der Meyde terug te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |