Wat heb je eigenlijk gedaan? Het is geheel langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hehe wow, een topictitel naar mijn actie van gisteren
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-buiquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gedaan? Het is geheel langs me heen gegaan.![]()
quote:
Oh, die buien heb ik ook wel eens, al komen ze steeds minder voor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-bui![]()
Leuk idee voor een topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, die buien heb ik ook wel eens, al komen ze steeds minder voor.![]()
Ja, misschien zouden we een reeks speciaal voor singles kunnen openen. Denk je dat dit voorstel kans van slagen zal hebben?quote:
"Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 1 t/m n"quote:
oooooooow dat is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-bui![]()
Ouwe lulquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef nixxx het volgende:
schandalig! ... de jeugd van tegenwoordig!
quote:
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf benquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, misschien zouden we een reeks speciaal voor singles kunnen openen. Denk je dat dit voorstel kans van slagen zal hebben?![]()
Ik dacht dat jij een getransplanteerde lul had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf ben
Nee, ik vond het ook wel een origineel idee.quote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een getransplanteerde lul had.![]()
Kunnen we wel iets met een stelling doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het ook wel een origineel idee.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf ben
Dat zou pas een orginele reeks zijn, die hebben we op Fok! nog niet gezien!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 1 t/m n"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |