![]()
Lief.. een eigen topic naam voor Smokey
En ja Auticia, ik denk dat we allebei hetzelfde wilden voor Smokey. Maar door je verdriet, angst en wanhopigheid niet goed met elkaar communiceert..!
EN dan is het inderdaad om het soms weer helder te bekijken. Maar gelukkig is Smokey uit zijn coma
![]()
En vandaag naar de rechtswinkel.. Volgens mij had je me al succes gewenst
![]()
Maar een paar keer vind ik niet erg..
![]()
Ben benieuwd wat daar uit komt.. Ik denk zelf dat ik wel sterk sta namelijk, maar ja ik ben geen advocaat of jurist natuurlijk.
En ik vind het wel lief hoe ik overstelpt wordt met complimentjes.. Ik denk inderdaad dat iedereen heel erg veel van zijn beestje houdt. En daar ook (natuurlijk tot op zekere hoogte) er alles aan wilt doen om hem weer beter te krijgen..
Kreeg gisteren ook nogmaals het compliment van de dierenarts dat ik zo snel gehandeld had. Beestje opgepakt, nog even snel naar telefoon en terug toen naar buurman en allemaal binnen een kwartier bij de dierenarts. De dierenarts zei: Hij had net zo goed dood kunnen zijn.
Dus omdat ik zo snel en goed gehandeld heb in een panieksituatie (wat ik dus noooooit had verwacht) leeft hij dus eigenlijk nog
![]()
hihi
Ik laat het nog wel weten als ik terug ben vanmiddag
![]()
Zijn infuus is eruit
Hij zit in zijn kooi, mauwt en klauwt veel en zijn infuus is eruit! Ik ga vanmiddag eventjes kijken hoe het met hem is!!
[ Bericht 9% gewijzigd door Miss_B op 08-11-2005 09:58:41 ]