Oke 35¤ voor wildplassen is tie gewend is in R'dam ook zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:18 schreef MissHobje het volgende:
ben benieuwd of ze daar een sanctie voor geven eigenlijk![]()
met dit knopjequote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Hee vraagje mensen, hoe quote je hier?
Toch heb ik het gevoel dat hij denkt dat Dido misschien nog ligt te woelen en denkt: 'Hé waar is Roel, waarom komt hij niet op audientie voor een nachtzoen?' 'Ik ga even een sigaret in de tuin roken'.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:19 schreef ART het volgende:
Hmmm vergat daarnet APK te quoten. Bij deze.
Ja verdorie. Je zit helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit had Menno moeten doen. Dan raakten ze morgen weer niet uitgepraat met zijn allen.
Nathalie: Gaat ie alleen in bad zittuh! Naaaaaahh...
Rob: Ja die jongen spoort niet hoor. Die Spoort echt niet. Die heeft een kron..
Ingrid: Somsdenikwedathijneheenpsychopaat.. eensoorgespleettepersoon den ik dan
Chantal: En als je hem er naar vraagt dan liegt hij keihard. En je ziet het niet eens aan hem hoor. Glashard!
Etc.
Gewoon op het meest rechter icoontje klikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit had Menno moeten doen. Dan raakten ze morgen weer niet uitgepraat met zijn allen.
Nathalie: Gaat ie alleen in bad zittuh! Naaaaaahh...
Rob: Ja die jongen spoort niet hoor. Die Spoort echt niet. Die heeft een kron..
Ingrid: Somsdenikwedathijneheenpsychopaat.. eensoorgespleettepersoon den ik dan
Chantal: En als je hem er naar vraagt dan liegt hij keihard. En je ziet het niet eens aan hem hoor. Glashard!
Etc.
Wel goed trouwens, dat hij met zijn kleine lulletje alle fok-huisvrouwen die ooit een keer door een kerel gedumpt zijn in de Geraniums krijgt!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:21 schreef Jane het volgende:
En sowieso bij Roel al moeilijk, natuurlijk. Om wat te zien.
Als jij dat mooier vindt wat weerhoud je ervan ??quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Ik kan eigenlijk net zo goed een spiegel in de kamer zetten en naar mezelf gaan kijken, veel minder dan Roel voer ik nu ook niet uit. Ik drink alleen uit een flesje, niet uit een glas.
Ga maar eens in dat huis zitten kan. Bijna iedereen valt in dat huis door de mand. Zelfs de figuren die van zichzelf dachten dat ze keihard waren. Onze eigen Priscella dacht wel even het zooitje aan de gang te krijgen, maar viel genadeloos door de mand. Meer dan een paar zinnen is er niet uitgekomen. Het lijkt zo makkelijk, maar volgens mij is het zo verdomde moeilijk. Je hele wereld bestaat maandenlang enkel uit die mensen die bij je in dat huis zitten. Er is verder niets, helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stikt dat nou? 25 jaar ouder is in het geval van Lieske zo'n 35 jaar wijzer![]()
Kan dus alleen maar verbetering opleveren, maar wel de Lieske imitaties erin houden natuurlijk![]()
gebruik je muis en je verstand zou ik zeggen......quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Wishful thinking APK. Wishful thinking.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat hij denkt dat Dido misschien nog ligt te woelen en denkt: 'Hé waar is Roel, waarom komt hij niet op audientie voor een nachtzoen?' 'Ik ga even een sigaret in de tuin roken'.
Hoor ik daar bij? Ben ik een fok-huisvrouw???quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wel goed trouwens, dat hij met zijn kleine lulletje alle fok-huisvrouwen die ooit een keer door een kerel gedumpt zijn in de Geraniums krijgt!![]()
het lijkt soms net de echte wereldquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga maar eens in dat huis zitten kan. Bijna iedereen valt in dat huis door de mand. Zelfs de figuren die van zichzelf dachten dat ze keihard waren. Onze eigen Priscella dacht wel even het zooitje aan de gang te krijgen, maar viel genadeloos door de mand. Meer dan een paar zinnen is er niet uitgekomen. Het lijkt zo makkelijk, maar volgens mij is het zo verdomde moeilijk. Je hele wereld bestaat maandenlang enkel uit die mensen die bij je in dat huis zitten. Er is verder niets, helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |