Ja, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel geweldig hoe het nu gaat. Lieske is heel eerlijk gezegd totaal geen BB winnaar (net als Jeanette dat vorig jaar niet was). Maar de anderen verknallen het gewoon enorm voor zichzelf door heel erg te gaan zeiken, zeuren, afmaken en roddelen. De persoon die dan het meest normaal blijft doen die gaat winnen.... of hij/zij nou een echte winnaar is of niet.
Ze hebben er echt totaal geen kijk op. Ze dachten ook dat de Lieske, Roel, Ralph bank een makkelijke bank was voor Lieske en Roel. Wisten zij veel dat op dat moment de top 3 op de bank zatquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:13 schreef Lamon het volgende:
Joost en Menno hebben het steeds maar over zwakke banken.
Er zijn geen zwakke banken, althans ze kunnen helemaal niet weten wat een zwakke bank is.
Lieske heeft zich allang aangesloten bij het Ingrid/Chantal front, hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel geweldig hoe het nu gaat. Lieske is heel eerlijk gezegd totaal geen BB winnaar (net als Jeanette dat vorig jaar niet was). Maar de anderen verknallen het gewoon enorm voor zichzelf door heel erg te gaan zeiken, zeuren, afmaken en roddelen. De persoon die dan het meest normaal blijft doen die gaat winnen.... of hij/zij nou een echte winnaar is of niet.
Lieske wordt betiteld als naief, maar Roel kan er ook aardig wat van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:17 schreef Day het volgende:
Volgens Roel weten de kijkers ook nu pas dat Menno bij Dido in bed is gekropen!![]()
Het wordt tijd voor een paar snelopeenvolgende exits om ze wakker te schudden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben er echt totaal geen kijk op. Ze dachten ook dat de Lieske, Roel, Ralph bank een makkelijke bank was voor Lieske en Roel. Wisten zij veel dat op dat moment de top 3 op de bank zat
Ben ik het deels mee eens. Ze doet nu wel eens mee ja, maar nog altijd komt het niet ook maar een klein beetje in de buurt van Chantal/Ingrid of wie dan ook in het huis. Je komt niet door die 110 dagen zonder over anderen te praten waar diegene niet bij is. Dat bestaat haast niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske heeft zich allang aangesloten bij het Ingrid/Chantal front, hoor.
Er is nu officieel geen 1 niet-roddelende BB bewoner.
ja om te beginnen; NU DIDO ERUIT !!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een paar snelopeenvolgende exits om ze wakker te schudden.
De vorige normale exit lijkt al een maand of 3 geleden.
Okee, deal.quote:
Heerlijk toch??quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
haha ze hebben het idee dat ze zich geen zorgen hoeven te maken terwijl het tussen hun twee gaat wie eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |